English

پیش‌بینی بودجه ویژه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از پیش‌بینی بودجه ویژه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

پیش‌بینی بودجه ویژه برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی مؤمن حجازی در جلسه مشترک مدیریت شهری قم با پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: شهرداری قم آماده ارتباط تعاملی مطلوب با پارک علم و فناوری است و کم‌رنگ بودن ارتباطات سال‌های گذشته باید در دوره جدید برطرف شود.

وی معافیت مالیاتی و حمایت‌های تجهیزاتی را یک بخش مهم پارک علم و فناوری دانست و عنوان کرد: بخش مهمتر این پارک‌ها، تسهیل سازی ارتباط بین شرکت‌های فناور با دستگاه‌های اجرایی است که دراین‌بین شهرداری کلان‌شهر قم می‌تواند در ایجاد پیوند بین این واحدهای فناور با دستگاه‌های اجرایی نقش‌آفرینی کند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با تأکید بر رسالت شهرداری در خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و استفاده از سایر ظرفیت‌های استانی در این مسیر، ابراز کرد: در شهرداری قم در این حوزه شرایط برای استفاده از علم و تکنولوژی واحدهای فناور فراهم‌تر از سایر دستگاه‌ها است.

به گفته وی، سازمان‌های تابعه شهرداری مانند آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، پارک‌ها و فضای سبز، مدیریت پسماند، حمل‌ونقل و مدیریت ترافیک و ناوگان عمومی از بخش‌هایی بوده که دارای زمینه‌های مشترک فراوانی جهت همکاری با پارک علم و فناوری است.

مؤمن حجازی اضافه کرد: در بودجه سال جاری سازمان فاوای شهرداری قم، بودجه ویژه‌ای در حمایت از شرکت‌های فناور و استارتاپی دیده‌شده که می‌تواند علاوه بر رونق این قبیل شرکت‌ها به خدمت جدیدی در شهر مقدس قم منجر شود.

وی یادآور شد: شهرداری قم هم‌اکنون در حوزه مدیریت پسماند، هوشمند سازی ترافیک و فضای سبز نیازمند به فناوری‌های نوین برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های جاری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه