English

افزایش ۸۹ درصدی ورود مسافر در تعطیلات عیدفطر به قم

معاون استاندار قم از افزایش ۸۹ درصدی ورود مسافر در تعطیلات عیدفطر به قم خبر داد.

افزایش ۸۹ درصدی ورود مسافر در تعطیلات عیدفطر به قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالقاسم مقیمی روز چهارشنبه درگفت‌وگو با خبرنگاران افزود: دراین راستا ۷۳ درصد ظرفیت مجموعه اقامتی استان تکمیل شده‌است.

وی با اشاره بازدیدهای مشترک اداره‌کل تعزیرات، میراث فرهنگی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم گفت: دراین زمینه کنترل و نظارت خوبی بر قیمت‌ها صورت گرفت، و با مشکلاتی که در ایام نوروز داشتیم، مواجه نشدیم.

معاون استاندار قم با بیان اینکه زائران و مسافران این استان با مشکل‌های خاصی دست به گریبان هستند، افزود: در مواقع پیک ترافیک، کمبود جدی پارکینگ را در اطراف مسجد جمکران داریم، همچنین در نقشه ترافیکی اطراف این مکان به شدت با مشکل روبه‌رو هستیم.

وی تصریح کرد: نیروهای پلیس راهنمایی رانندگی با همه تلاشی که می‌کنند، برنامه مشخصی در این پیک‌ها ندارند و موقعی که مردم دچار مشکل می‌شوند، تازه به فکر تمهید می‌افتند.

مقیمی بیان داشت: برغم راه‌اندازی ستاد تسهیلات زائران، کماکان مشکل‌های مدیریتی که به مشکل‌های زیرساختی پیوند می‌خورد، وجود دارد.

معاون استاندار قم گفت: پارکینگ و سرویس بهداشتی مهمترین معضل‌های استان در بحث زائران و مسافران است.

وی همچنین طرح‌های ترافیکی را نیز از مشکلات استان ذکر کرد و ادامه داد: برغم طرح‌های خوبی که در ایام نیمه شعبان و نوروز تمهید شد ولی پلیس راهور در اجرای این طرح‌ها مشکل دارد، و نمی‌تواند اجرای درست را انجام دهد.

مقیمی تاکید کرد: آموزش‌های لازم به نیروهای پلیس راهور ارائه شود، و شهرداری نیز در استفاده از سوله بحران تمهید داشته باشد.

وی افزود: با وجود این ترافیک جمعیت و شلوغی هیچ استفاده‌ای از سوله‌های بحران نداشتیم، و به علت بارندگی امکان استفاده از کمپ‌ها و بوستان‌های شهرداری نبود.

وی بیان کرد: باید تمهیدهای لازم در انتقال مسافران به سالن‌های ورزشی و سوله‌های بحران انجام می‌شد که برغم تلاش نیروهای شهرداری، کیفیت مطلوب خدمات در استان رخ نداده است، برای برخی زیرساخت‌ها باید تصمیم سریع گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه