English

حفظ حقوق مکتسبه شهروندان در مصوبات جدید شورای شهر قم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: با تصویب لایحه‌ای در خصوص پروانه‌های ساختمانی فاقد اعتبار در شورای اسلامی شهر قم، حقوق مکتسبه و شهروندان حفظ خواهد شد.

حفظ حقوق مکتسبه شهروندان در مصوبات جدید شورای شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید متین‌فر در سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد، با اشاره به اصلاح شیوه‌نامه تعیین تکلیف ساختمان‌های دارای رأی قطعی قلع بنا(غیرقابل اجرا) صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰، اظهار داشت: مناطق هشت‌گانه شهرداری قم باید آرای صادره در این خصوص را مجدداً بررسی کنند و آرایی که امکان صدور حکم در تجدیدنظر را داشته باشند را تقدیم شورای اسلامی شهر قم کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ادامه داد: برخی از آرای صادره در این زمینه به خاطر گزارش خلاف واقع ناظرین اداره کل راه و شهرسازی بوده است.

وی با اشاره به طرح کمیسیون شهرسازی و معماری مبنی بر پروانه‌های ساختمانی که بعد از مدت ۵ سال از تاریخ صدور، شروع به ساخت نموده‌اند و با توجه به انقضای مدت، فاقد اعتبار بوده با ضوابط زمان صدور پروانه و رعایت آخرین خط بر مصوب به نرخ روز محاسبه و تمدید شود، افزود: هدف از این طرح حفظ حقوق مکتسبه و مالکانه شهروندان طی ۸ سال گذشته بوده است.

متین فر خاطرنشان کرد: این طرح از ضوابطی مشکلی در مجموعه مدیریت شهری قم به وجود نخواهد آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه