English

انتخاب رییس هیات ژیمناستیک قم

مجمع انتخابی هیات ژیمناستیک قم روز پنجشنبه با حضور سرپرست فدارسیون این رشته ورزشی برگزار و حمید اکبری به مدت چهار سال سکاندار هیات ژیمناستیک استان شد.

انتخاب رییس هیات ژیمناستیک قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک استان قم با حضور حمید احمدی سرپرست فدارسیون ژیمناستیک، ابراهیم سانی خانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای مجمع هیات ژیمناستیک در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی حمید اکبری با کسب ۱۷ رای از ۲۳ رای به عنوان رییس جدید هیات ژیمناستیک استان قم انتخاب شد.

محمد سلطانی دیگر نامزد انتخابات بود که ۶ رای را از آن خود کرد، همچنین در این مجموعه از زحمات چهار ساله غدیر هدیه لو رییس سابق هیات ژیمناستیک استان قم قدردانی شد.

رییس هیات ژیمناستیک قم در حاشیه برگزاری مجمع انتخابی این رشته ورزشی طی سخنانی، بیان کرد: توسعه فضاهای آموزشی ژیمناستیک از اهداف و رویکردهای مهم این هیات طی ۴ سال آینده خواهد بود.

حمید اکبری تجهیز و بازسازی خانه ژیمناستیک قم را از اولویت های مهم این هیات دانست و ادامه داد: همچنین تلاش می شود سالن جدید و مدرنی برای این رشته ورزشی در استان قم احداث شود.

وی اضافه کرد: توسعه و حمایت از ورزش بانوان در دو بعد قهرمانی و همگانی و تلاش برای شناسایی و پرورش استعدادهای این رشته ورزشی نیز در دوره جدید مورد توجه جدی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه