English

پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم خبر داد.

پیشرفت ۵۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری قم برای احداث و بهره‌برداری پروژه‌های شهری، اظهار داشت: سال گذشته پروژه‌های عمرانی زیادی در قم در بحث تملک و بازگشایی، احداث بوستان‌ها و معابر به نتیجه رسید.

وی یکی از پروژه‌های در دست اقدام را تقاطع غیرهمسطح میدان نماز دانست و افزود: این پروژه در رینگ میانی بلوار فردوسی در بلوار جمهوری اسلامی در حال احداث بوده که هم‌اکنون پیشرفت ۵۰ درصدی دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه سال گذشته حدود چهل میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد، تصریح کرد: همزمان با اجرای این پروژه معارضات زیادی نیز جابجا شد که از آن جمله می‌توان به جابجایی تأسیسات مخابرات، آب شرب و لوله‌های گاز اشاره کرد که کامل انجام‌شده و فقط یک بخش از معارضات تأسیسات برق باقی‌مانده که تا یک ماه آینده برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در زیرگذر محور فردوسی این پروژه نیز شمع‌ها احداث‌شده و در حال عملیات خاک‌برداری و اجرای دیواره سازی هستیم، ابراز کرد: در این پروژه چهار پل هم‌سطح(دوربرگردان‌های اطراف) پیش‌بینی‌شده بود که تمام‌شده است.

حلوایی زاده بحرانی‌ترین نقطه این پروژه را مسیر روگذر خیابان جمهوری دانست و گفت: این کار با توجه به اینکه نمی‌توانیم ترافیک را مسدود کرده و فقط می‌توانیم انحراف ترافیک داشته باشیم، کاری سختی است که هم کسبه فعالیت خود را داشته و تردد مردم نیز دچار مشکل نشود که چندین مرحله انحراف ترافیک صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دو دهانه و یک‌سوم دهانه عرشه کامل اجراشده است و در حال حاضر مشغول اجرای فونداسیون و ستون‌های میانی داخل میدان نماز هستیم که برنامه‌ریزی که انجام‌شده این بوده که در پایان شش‌ماهه اول سال جاری پروژه به اتمام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه