English

لزوم شفافیت مسئولان در برخورد با مردم

امام جمعه قم بر لزوم شفافیت مسئولان در برخورد با مردم تاکید کرد.

لزوم شفافیت مسئولان در برخورد با مردم

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با سقائیان نژاد شهردار و معاونان شهرداری قم، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه در ضیافت اگر مهمان چیزی را از میزبان درخواست کند برای میزبان دین ایجاد می‌شود، اظهار کرد: وقتی میزبان ضیافت رمضان خدای متعال است و مهمانان؛ انسان‌های گرفتار، روسیاه و گناهکار درخواستمان از خدا بیشتر است و هر چه خودمان را در این درگاه محتاج‌تر ببینیم دعاهایمان عمیق‌تر و ریشه‌دارتر می‌شود.

وی ادامه داد: اگر انسان نیت کند کار را برای خدا انجام دهد، مطاعش هم بیشتر است، چراکه خدا یکی بوده و سریع راضی می‌شود و در اینجا باید دلمان را به خدا خوش کنیم و رضایتش مدنظرمان باشد تا در نهایت بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه در رأس جمهوری اسلامی ایران امام راحل حضور داشتند که فقط به دنبال جلب رضایت خدای متعال و انجام تکلیف شرعی بودند، ابراز کرد: در پرتوی این جلب رضایت خدا، خداوند به ایشان عزت و شوکتی داد تا پیچ‌های خطرناکی همچون اخلالگران، تجزیه‌طلبان، منافقین و جنگ را با همراهی مردم به‌سلامت پشت سر بگذارند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید با مردم شفاف صحبت کنند، ابراز کرد: همه دستگاه‌ها به‌غیراز دستگاه‌های امنیتی، باید مشکلات، موارد و موضوعات را به‌صورت روشن و شفاف در میان بگذارند که در غیر این صورت در مظان شبهات و ابهام قرار می‌گیرند و حداقل آن این بوده که مردم نمی‌دانند چرا مشکل حل نمی‌شود.

امام‌جمعه قم ضمن تقدیر از زحمات شهرداری قم، با بیان اینکه کاری که انجام می‌شود باید با فکر و تدبیر باشد تا مشکلاتی همچون پروژه بر زمین‌مانده منوریل در قم ایجاد نشود، تصریح کرد: کارهای خوب و ارزشمندی همچون راه‌ها، تونل‌ها و بزرگراه‌ها در سطح شهر انجام‌شده ولی در مرکز شهر کارهایی که باعث رضایتمندی مردم و حضرت معصومه(س) باشد اجرانشده و باید کاری کنید که این منطقه به‌عنوان مرکز شهر مورد رضایت حضرت قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه ساخت‌وسازها در اطراف حرم باید متناسب با این مکان مقدس باشد، گفت: مناره و گنبد حرم از نشانه‌هایی بوده که مردم را به یاد خدا و حضرت معصومه(س) می‌اندازد و به‌نوعی بازدارنده از گناه و خطاست و نباید با ساخت‌وسازهای مرتفع این گنبد و گلدسته از دید مردم محو شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم در پایان با بیان اینکه باید برای خدا کار کنید و صلاح شهر را در نظر بگیرید و اگر کارها بر این منوال انجام شود رضایت خداوند هم به همراه دارد، خاطرنشان کرد: دعای گو و خیرخواه شما هستیم و امیدواریم مشکلات و موانع از پیش روی شما برداشته شود و کارها به‌خوبی در این شهر انجام پیش رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه