English

مسابقات ابداعی در بوستان‌های قم در ایام نوروز در حال اجرا است

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برای ایام نوروز برنامه‌ها و مسابقات ابداعی جذابی را تدارک دیده که از ابتدای نوروز در حال اجرای آن در بوستان‌های منتخب شهر است.

مسابقات ابداعی در بوستان‌های قم در ایام نوروز در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برای ایام نوروز برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که از ابتدای نوروز در حال اجرای آن است.

یکی از این برنامه اجرای مسابقه ابداعی «نوروز با نشاط» است که با آیتم‌های مختلف ورزشی و تفریحی در بوستان‌های قم در حال اجراست.

«بازی و ورزش» دیگر مسابقه ابداعی این سازمان است که به صورت گروهی و با تیم‌های پدر و پسری در بوستان‌های فدک و هاشمی به اجرا رسیده و در روزهای آینده در دیر بوستان‌های قم که مسافران و همشهریان تجمع بیشتری دارند انجام می‌شود.

این دو مسابقه جذاب در دو بوستان نرگس و پروانه نیز ویژه بانوان برگزار می‌شود.

در این ایام، باستانی کاران قم نیز در قالب برنامه «پهلوان شو» در بوستان‌ها حاضر شده و علاوه بر اجرای برنامه ورزش باستانی، به علاقه مندان این رشته ورزشی آموزش‌هایی ارائه می‌کنند.

مسابقه جذاب دیگری با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تدارک دیده شده که به زودی اجرای آن در بستر سایت شهرداری قم آغاز می‌شود.

گفتنی است این برنامه‌های جذاب و ابداعی توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب و لحظات زیبا و پرنشاطی را برای مسافران نوروزی و همشهریان قمی فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه