English

رونمایی از نورپردازی جدید در بلوار پیامبر اعظم(ص) در ایام نیمه شعبان

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: 200 تیر مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به روشی جدید نورپردازی شده که در ایام نیمه شعبان از آن رونمایی خواهد شد.

رونمایی از نورپردازی جدید در بلوار پیامبر اعظم(ص) در ایام نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اشاره به اینکه یکی از کمیته‌های مهم در ایام نیمه شعبان و نوروز، کمیته اسکان و زیباسازی است، اظهار کرد: وظیفه این کمیته ساماندهی اسکان زائرین است که باید نظم و انضباط را در بوستان‌ها داشته باشیم تا زائرین بتوانند شب خوبی در قم سپری کنند.

وی با بیان اینکه ۶ استراحتگاه در مبادی ورودی شهر و اطراف مسجد مقدس جمکران برای زائرین در نظر گرفته‌شده است، گفت: بوستان هاشمی و مهدی، بوستان امام رضا(ع)، بوستان فدک، بوستان نیایش و نیاز در رینگ جمکران و بوستان غدیر آماده‌سازی شدند تا زائران و مسافران بتوانند برای اسکان موقت استفاده کنند.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: در صورت برودت هوا و بارندگی اماکن مسقف، ورزشگاه‌ها و سوله‌های بحران را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اختیار زائران قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در خصوص فضای سبز و زیباسازی کارهای خوبی انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ تیر مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به روشی جدید نورپردازی شده که در ایام نیمه شعبان از آن رونمایی خواهد شد؛ همچنین میادین و خیابان‌های اصلی شهر با المان‌های جدید و نوری تزیین می‌شود و در مجموع شهر را برای میزبانی از زائرین و مسافرین آماده کردیم و امیدواریم به‌زودی بتوانیم این شهر مقدس را برای ورود حضرت ولی‌عصر(عج) آماده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه