English

شهرداری قم برای خرید خدمات تولید محتوای رسانه‌ای فراخوان داد

شهرداری قم از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی فعال و متخصص در امور رسانه‌ای جهت خرید خدمات مشاوره با موضوع "تولید محتوای رسانه‌ای-تبلیغاتی" دعوت به عمل می‌آورد.

شهرداری قم برای خرید خدمات تولید محتوای رسانه‌ای فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری موج قم، شهرداری قم در نظر دارد به استناد آیین‌نامه خرید خدمات مشاوره مصوب ۰۱/۱۰/۱۳۸۸، از مؤسسات، شرکت‌ها و مراکز ذیصلاح و دارای توانمندی و سابقه فعالیت در امور مرتبط، جهت شناسایی و شرکت در خرید خدمات مشاوره با موضوع “تولید محتوای رسانه‌ای-تبلیغاتی” دعوت به عمل آورد.

مهلت دریافت و تحویل اسناد شرکت در این فراخوان از روز سه‌شنبه مورخ ۰۵/۱۱/۱۴۰۰ لغایت روز شنبه ۱۶/۱۱/۱۴۰۰ خواهد بود و متقاضیان جهت پاسخگویی به سؤالات تخصصی می‌توانند با اداره ارتباطات رسانه‌ای اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با شماره تلفن ۳۶۱۰۴۱۰۴-۰۲۵ تماس حاصل نمایند.

اسناد این مناقصه به‌صورت الکترونیک و بدون اخذ وجه با مراجعه به سامانه مناقصه‌گران شهرداری قم به نشانی peyman.qom.ir و پس از ثبت‌نام در سامانه امکان‌پذیر است و شماره تماس ۳۶۱۰۴۳۰۹-۰۲۵ در این خصوص آماده راهنمایی متقاضیان شرکت در این فراخوان خواهد بود.

اسناد فوق پس از تکمیل می‌بایست از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۴:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه و ۷:۳۰ لغایت ۱۳:۰۰ روزهای پنجشنبه به اداره کل حراست و امور محرمانه شهرداری قم به نشانی قم، بلوار امام موسی صدر، جنب بوستان شهید بنیادی، شهرداری قم، طبقه ششم تحویل گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه