English

کسب رتبه برتر شهرداری منطقه ۸ قم در کنترل پروژه و کسب درآمد و بودجه

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: در حوزه درآمد و بودجه اکثر اهدافی که برای منطقه هشت تعریف‌شده تحقق پیداکرده و رتبه منطقه در طی 9 ماه گذشته در مباحث کنترل پروژه از رتبه‌های برتر شهر قم بوده است.

کسب رتبه برتر شهرداری منطقه ۸ قم در کنترل پروژه و کسب درآمد و بودجه

 به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید محمدرضاخانی در جلسه تودیع و معارفه سرپرست منطقه هشت شهرداری قم، به بیان ویژگی‌های یک مدیر موفق پرداخت و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مدیر خوب ایجاد همبستگی در مجموعه بوده که مدیر سابق در منطقه هشت این همدلی و همبستگی را ایجاد و پررنگ کرده و ازنظر مجموعه شهرداری، در بخش درآمدی و بودجه از مدیران موفق بوده است.

وی رتبه منطقه هشت را در طی ۹ ماه گذشته در مباحث کنترل پروژه از رتبه‌های برتر اعلام کرد و افزود: در حوزه درآمد نیز اکثر اهدافی که برای این منطقه تعریف‌شده تحقق پیداکرده است و ظرفیت‌هایی که برای شهرداری این منطقه در این ۲۱ ماه  ایجادشده نتیجه پیگیرهای مدیر سابق رمضانی و همکاران وی در این منطقه بوده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم، با ابراز امیدواری بر ادامه کار با موفقیت بیشتر در مدیریت جدید تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های شخصی بنده در این منطقه تغییر ساختمان اداری منطقه و جذب سرمایه‌گذار بوده که امیدواریم مدیر جدید این دو موضوع را به‌موقع پیگیری کرده و به نتیجه برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه