English

منطقه ۸ قم، منطقه‌ای با مختصات یک شهر استاندارد و برتر

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: منطقه هشت این ظرفیت و امکان را دارد که در مدت کوتاهی به منطقه برتر شهر قم تبدیل شود، زیرا در این منطقه فضا و امکان کار و زمین برای توسعه وجود داشته و به‌زودی با الحاق 560 هکتاری به پردیسان، این منطقه مختصات یک شهر را پیدا می‌کند.

منطقه ۸ قم، منطقه‌ای با مختصات یک شهر استاندارد و برتر

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی حسام‌نژاد در جلسه تودیع و معارفه سرپرست منطقه هشت شهرداری قم، به شرایط موجود در پردیسان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌های گذشته در منطقه هشت اتفاقات جدیدی در پردیسان مانند اقدام ملی و اتصال بلوار آیت‌الله بروجردی پردیسان رقم خورد که این منطقه را در موقعیت جهش بزرگی قرارداده و نقطه عطفی برای پردیسان به‌حساب آمد.

وی با تأکید بر ظرفیت‌های پردیسان افزود: منطقه هشت این ظرفیت و امکان را دارد که در مدت کوتاهی به منطقه برتر شهر قم تبدیل شود، زیرا در این منطقه فضا و امکان کار و زمین برای توسعه وجود داشته و به‌زودی با الحاق ۵۶۰ هکتاری به پردیسان، این منطقه مختصات یک شهر را پیدا می‌کند.

معاون مالی و اقتصادى شهرداری قم ادامه داد: با توجه به تصویب و اختصاص ۴۸ هکتاری و ۳۲ هکتاری در سفر اخیر ریاست جمهوری به قم، جای کار زیادی را در این منطقه وجود دارد و اقدام ملی توجه ویژه‌ای را می‌طلبد و شهر در شرایطی قرار می‌گیرد که موردتوجه بسیاری از شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی ساخت ساختمان‌ها را در پردیسان با تراکم استاندارد یکی از ویژگی‌های این منطقه دانست و تصریح کرد: سرانه سبز مناسب و بوستان‌های این منطقه تقریباً دو برابر برخی از مناطق دیگر بوده و این امتیازی است که این منطقه نسبت به سایر مناطق داشته و ارائه خدمات به‌گونه‌ای بوده که می‌توان از این منطقه انتظار یک شهر استاندارد را برای زندگی انتظار داشت.

حسام‌نژاد افزایش درآمد شهرداری منطقه هشت را نیز یکی از فرصت‌های کار و توسعه عنوان کرد و گفت: با افزایش درآمد شهرداری، منطقه امکان مانور مالی پیداکرده و از این به بعد نیز به‌صورت خاص در معرض کار، توجه و برنامه‌های بیشتری قرارگرفته تا شاهد توسعه این منطقه باشیم.

وی سپس شرایط پردیسان ازنظر فرهنگی و اقتصادی را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: نکته قابل‌توجه در این منطقه ساکن بودن شهروندانی است که ازنظر اقتصادی در شرایط متوسط قرار داشته اما ازنظر فرهنگی متوسط به بالا هستند و این عزیزان شایسته خدمت هستند.

معاون مالی و اقتصادى شهرداری قم در پایان با تشکر از زحمات مدیر قبلی و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید منطقه یادآور شد: نیرو و پرسنل مستقر در این منطقه نیز از نیروهای تخصصی شهرداری بوده که با کمک همه این عزیزان می‌توانیم بهترین اتفاقات را در پردیسان رقم بزنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه