English

دومین مرحله از تبلیغات شهری پویش “قیام قم” اکران شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: دومین مرحله از تبلیغات شهری پویش “قیام قم” بر اساس آخرین رهنمودهای مقام معظم رهبری به مردم انقلابی قم اکران شد.

دومین مرحله از تبلیغات شهری پویش “قیام قم” اکران شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به فرارسیدن سالروز ۱۹ دی و دیدار مستقیم تصویری مقام معظم رهبری با مردم قم اظهار داشت: شهر قم صحنه همیشه زنده انقلاب بوده و در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی قرار دارد.

وی از آغاز پویش “قیام قم” بر اساس آخرین رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری مستقیم با اجتماع مردم انقلابی قم خبر داد و افزود: با جمع‌بندی سرفصل و نکات اساسی این بیانات در کمیته راهبردی شهرداری قم، مرحله دوم این پویش در اکران تبلیغات شهری و انتشار در فضای مجازی آغاز شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: مرحله نخست “پویش قیام قم” اکران مجموعه تبلیغات شهری به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخ‌ساز مردم قم در ۱۹ دی‌ماه ۱۳۵۶ بود که از  ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ طراحی‌ و در سطح شهر قم اکران شده است.

وی استفاده از تیم‌های حرفه‌ای را در طراحی و اجرای پویش یکی از نکات برجسته این پویش عنوان کرد و گفت: برای برگزاری این پویش از تیم‌های حرفه‌ای طراحی در شهر قم دعوت به همکاری شده تا جملات مقام معظم رهبری بر اساس سه دسته‌بندی محتوا قم، شهید سلیمانی و مسائل روز به‌صورت اثرگذار در سطح شهر نصب شود.

کلانترزاده ادامه داد:در کنار اجرای این پویش، اجتماع پرشور مردم قم در اجتماع روز گذشته حرم مطهر و ارتباط تصویری مستقیم با رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهر قم برای ۴۴ سال پیاپی صحنه لبیک به امام، رهبری و آرمان‌های انقلاب شده و به جهانیان نشان خواهیم داد، مردم قم هنوز با همان شور و اشتیاق دی‌ماه سال ۱۳۵۶ از آرمان‌های انقلاب و رهبری حمایت خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه