English

روزانه بیش از هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار می‌شود.

روزانه بیش از هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده در حاشیه حضور و پاسخگویی مستقیم به درخواست‌های مردمی در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: در راستای فرهنگ‌سازی و ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و تحقق شعار شهروند پرسشگر و مدیر پاسخگو؛ درب اتاق هیچ‌یک از مدیران شهرداری قم از شهردار کلان‌شهر قم گرفته تا سایر معاونان و مدیران ستادی و عملیاتی به روی شهروندان بسته نیست.

وی با اشاره به حجم بالای تماس و درخواست‌های شهروندان از مجموعه مدیریت شهری از طریق تماس با سامانه ۱۳۷، عنوان کرد: علاوه بر این شهردار قم هر روز بعد از نماز ظهر و عصر دیدار مردمی داشته و پس از شنیدن صحبت‌های شهروندان، دستورات لازم را برای پیگیری انجام می‌دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: در فرصت دوساعته امروز سامانه ۱۳۷ شهرداری به سؤالات ۳۵ شهروند قمی پاسخ داده شد و هرکدام از تماس‌های انجام‌شده در این سامانه  برای پاسخ‌دهی با یک کد اختصاصی ذخیره شده و مراحل پیگیری و پاسخگویی آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته سامانه ۱۳۷، خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۱۰۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ توسط شهروندان انجام می‌شود و برای پیگیری و پاسخگویی این پیام‌ها واحدهای ثبت خبر، بازخورد و پیگیری ویژه برای تکریم شهروندان قمی وارد عمل می‌شوند.

کلانترزاده، شهروندان را چشم بینای شهرداری در شهر نام برد که هرلحظه مباحث مختلف و گسترده شهری را رصد و با سامانه ۱۳۷ در میان می‌گذارند و گفت: کلان‌شهر قم در راستای شهر تراز ایرانی اسلامی حرکت می‌کند و سعی ما در مجموعه شهرداری قم استفاده از ظرفیت مشارکت شهروندان در این مسیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه