English

۳۰ هزار تن آسفالت در ۹ ماهه ۱۴۰۰ در سطح منطقه یک قم توزیع شده است

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: ۳۰ هزار تن آسفالت در ۹ ماهه ۱۴۰۰ در سطح منطقه یک قم توزیع شده است.

۳۰ هزار تن آسفالت در ۹ ماهه ۱۴۰۰ در سطح منطقه یک قم توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اقدامات منطقه یک برای آسفالت معابر و شوارع اظهار داشت: در راستای بهبود عملکرد عبور و مرور شوارع سطح شهر، رضایت‌مندی و رفاه زائرین و مجاورین کریمه اهل‌بیت (س) در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه توزیع‌شده است.
وی با بیان اینکه با این حجم ، ۲۱۵ هزار مترمربع از سطح منطقه آسفالت شده است، ابراز کرد: این میزان از آسفالت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.
مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: اجرای آسفالت با بررسی دقیق محله‌ای بیشتر در محلات با بافت قدیمی منطقه یک شهری متمرکزشده و در سال جاری در مناطقی از قبیل محله شهدای دروازه ری، شوارع فرعی خیابان انقلاب، شوارع فرعی خیابان طالقانی و آذر، شوارع فرعی خیابان شهید محلاتی و ۱۵ خرداد، شوارع فرعی خیابان سمیه، شوارع فرعی خیابان شهید فاطمی، شوارع فرعی محله بلوار تعاون و خوش‌رفتار و بیگدلی، شوارع فرعی و اصلی محله فرهنگیان، خیابان جدیدالاحداث شهیدان برقعی و … توزیع‌شده است.
به گفته وی، در سه‌ماهه چهارم سال ۱۴۰۰، منطقه در حال آماده‌سازی بلوار شهید صادقی حدفاصل بلوار ۱۵ خرداد تا کمربندی امام علی(ع) بوده که خود باعث تأثیرات شگرفی در مباحث ترافیکی این حوزه شهری خواهد بود.
اقبالیان با تأکید بر اینکه اجرای روکش آسفالت علی‌رغم بالا بردن سطح کیفی زندگی مردم و افزایش روحیه شهروندی سبب ایجاد بستر اشتغال‌زایی می‌شود، تصریح کرد: برای انجام این حجم از کار عوامل مستقیم و مرتبط با موضوع از کارشناسان فنی، عوامل اجرایی کارخانه تولید آسفالت، معدن مصالح سنگی، تکنسین‌های اجرایی و نیروهای پیمانکاری با میزان بالغ‌بر ۲۵ هزار نفر ساعت مشغول فعالیت و اشتغال بوده‌اند و عوامل غیرمستقیم مثل کارپرداز، امور مالی، اداری و … نیز به میزان ۱۰۰۰ نفر ساعت مشغول فعالیت و کار بوده‌اند.
وی با تقدیر از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، شهردار کلان‌شهر قم و معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم عنوان کرد: امید است تا این روند اجرای روکش آسفالت در ماه‌ها و سال آینده نیز مستمر باشد تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم شریف قم باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه