English

اتوبوس‌های شهری برای خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان افزایش می‌یابند

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: اتوبوس‌های شهری برای خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان افزایش می‌یابند.

اتوبوس‌های شهری برای خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان افزایش می‌یابند

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدصادق زمانی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر ویژه نیمه شعبان ۱۴۰۰ شهرداری قم، با اشاره به اهمیت توجه به حمل‌ونقل عمومی برای کاهش ترددهای خودروهای شخصی اظهار داشت: ۱۳۵ دستگاه اتوبوس فعال هم‌اکنون جابه‌جایی سفرهای درون‌شهری شهروندان قمی را انجام می‌دهند.

به گفته وی، طبق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شهرداری قم، همزمان با جشن‌های نیمه شعبان حدود ۱۹۰ اتوبوس فعال در سطح شهر قم به زائران و مسافران ورودی به شهر قم خدمات‌رسانی خواهند کرد.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم یادآور شد: علاوه بر ۲۵ خط فعال شهری، سازمان اتوبوس‌رانی قم در ایام نیمه شعبان، در خط پارک‌سوار شمالی، پایانه مرکزی مسافربری و خط بلوار ۱۵ خرداد به مسجد مقدس جمکران هر کدام با حدود ۸ دستگاه برای مردم و زائران سرویس خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: درمجموع در ایام نیمه شعبان ۳۰ دستگاه اتوبوس به خط‌های موجود و فعال سیستم ناوگان عمومی قم افزوده خواهد شد.

زمانی ادامه داد: نصب نرده در وسط خیابان در محدوده مسجد مقدس جمکران، کمبود فضا برای دور زدن اتوبوس‌ها و تکمیل فضای سبز پارک‌سوار شمالی از چالش‌های این سازمان در استقبال از زائران در ایام نیمه شعبان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه