English

شهردار از خدمات و تلاش‌های آتش‌نشانی قم در مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه رنگ تقدیر کرد

شهردار از خدمات و تلاش‌های آتش‌نشانی قم در مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه رنگ تقدیر کرد.

شهردار از خدمات و تلاش‌های آتش‌نشانی قم در مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه رنگ تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در تماسی با مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، ضمن قدردانی از تلاش‌های آتش‌نشانان در اطفاء حریق گسترده یک کارخانه رنگ، اظهار داشت: جان‌فشانی آتش‌نشانان قمی در این حادثه مایه مباهات مجموعه مدیریت شهری است.

وی بابیان اینکه نقش و کارکرد اصلی آتش‌نشانی این بوده که همیشه در آمادگی کامل باشد و بتواند از شهروندان در برابر حوادث مختلف حفاظت کند، گفت: جان‌فشانی آتش‌نشانان برای جلوگیری از سرایت آتش به مخازن حاوی مواد آتش‌زا که میتوانست شدت فاجعه را چند برابر کند قابل‌ستایش است.

شهردار قم یادآور شد: به دلیل مجاهدت‌های آتش‌نشانان قمی در این حادثه لازم دیدم که شخصاً از تلاش‌های نیروهای این سازمان قدردانی کنم.

وی با تأکید بر ضرورت خروج صنایع از داخل حریم شهری اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری پیش‌ازاین اخطارهای لازم را به این واحد تولیدی داده بود که مدیران آن حتی اجازه ورود عوامل شهرداری به داخل کارگاه را نیز نداده بودند.

دکتر سقائیان‌نژاد در پایان ضمن قدردانی مجدد از مجاهدت‌های آتش‌نشانان قمی در حوادث مختلف، ابراز کرد: سلام مرا به یک‌یک نیروهای دخیل در حادثه اخیر آتش‌سوزی کارخانه رنگ برسانید.

عصر روز سه‌شنبه هفته گذشته حادثه حریق این کارخانه رنگ در بلوار غدیر به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گزارش شد و با حضور به‌هنگام و تلاش آتش‌نشانان، این حریق در کم‌ترین زمان اطفاء شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه