English

مشارکت پرشور هیئت‌های مذهبی در پویش ملی «هر خادم یک محله»

هیئت‌های مذهبی استان‌های قم، تهران و مرکزی همزمان با ایام معصومیه در پویش ملی «هر خادم یک محله» مشارکت پرشوری داشتند.

مشارکت پرشور هیئت‌های مذهبی در پویش ملی «هر خادم یک محله»

به گزارش خبرگزاری موج قم، با فراخوان پویش ملی « هر خادم یک محله » از سوی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با ایام معصومیه هیئت های مذهبی استان های تهران، مرکزی و قم در این پویش ثبت نام کردند.

این هیئت های مذهبی در کنار خدام بقاع متبرکه همزمان با ایام معصومیه با برگزاری محافل روضه‌های خانگی و برگزاری محفل روضه در سطح استان و روضه‌های محلی، برپایی ایستگاه های صلواتی در سالروز ورود و سالروز رحلت شهادت‌گونه حضرت معصومه سلام الله علیها ضمن گرامیداشت سالروز ورود و برپایی محافل عزا همزمان با سالروز رحلت شهادت‌گونه حضرت در برنامه‌های فرهنگی و معارفی آستان مقدس بانوی کرامت مشارکت پرشوری داشتند.

تحویل پرچم آستان مقدس بانوی کرامت به ثبت نام کنندگان در این پویش از روز دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه شروع شد و تا پنج‌شنبه ۲۷ آبان ماه ادامه داشت.

استقبال و ثبت نام در این پویش از سوی خدام بسیار پرشور بود اما به علت کمبود پرچم ثبت نام در این پویش با حداکثر ظرفیت انجام نشد.

گرامیداشت شخصیت حضرت معصومه، برجسته سازی ایام معصومیه، الگوسازی و معرفی شخصیت حضرت معصومه به دختران نوجوان و جوان و تلاش در راستای جهان سازی شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها به عنوان بهترین الگو برای دختران مسلمان و بانوان در عرصه های مختلف از مهم‌ترین اهداف برگزاری این پویش بود.

لازم به ذکر است، همزمان با ایام معصومیه به همت امور فرهنگی خواهران برنامه‌های متنوعی به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی برای بانوان در سطح کشور برگزار شد که بانوان از این برنامه‌ها استقبال خوبی کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه