English

فعال شدن دبیرخانه سمپوزیوم گردشگری در قم

دبیر سمپوزیوم نقش‌آفرینی و همگرایی سازمان‌های ذینفع در توسعه گردشگری شهری از فعال شدن دبیرخانه سمپوزیوم گردشگری در قم خبرداد.

فعال شدن دبیرخانه سمپوزیوم گردشگری در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حمید نادری اظهار داشت: علاوه بر تشکیل دبیرخانه سمپوزیوم گردشگری، جلسه‌های مرتبط با آن در شورای شهر، دانشگاه قم، معاون حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم برگزار می‌شود.

وی به لزوم و اهمیت تشکیل تقویم جلسات سمپوزیوم اشاره کرد و افزود: تشکیل تقویم جلسات سمپوزیوم برای هماهنگی برنامه‌های نوروز سال آینده با توجه به‌پیش بینی افزایش میزان سفر و گردشگر نیز از دیگر برنامه‌های پیش رو است.

نادری به اجرای برنامه‌های اداره گردشگری در حوزه اجرای تورهای قم شناسی به‌منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری تاریخی تفریحی و علمی قم اشاره کرد و گفت: در این راستا نقش‌آفرینی، همگرایی سازمان‌های ذینفع در توسعه گردشگری شهری و برگزاری جلسات تخصصی در مدیریت شهری به‌منظور بررسی فرصت‌ها، چالش‌ها و منابع درآمد پایدار گردشگری شهری موردتوجه است.

دبیر سمپوزیوم نقش‌آفرینی و همگرایی سازمان‌های ذینفع در توسعه گردشگری شهری تصریح کرد: همچنین پیشنهاد تشکیل ستاد گردشگری در تعریف و اجرای پیوست گردشگری و اقتصادی پروژه‌های شهری برای ارائه خدمات فرهنگی و اطلاع‌رسانی و بررسی فرصت‌های درآمدزایی در حوزه گردشگری به‌منظور افزایش رضایتمندی و ماندگاری زائرین و گردشگران دنبال می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه