English

برگزاری اختتامیه پویش ملی درخت دوستی بنشان

آیین اختتامیه مسابقات شهروندی «پویش ملی درخت دوستی بنشان» روز پنجشنبه با تقدیر و تجلیل از نفرات برتر در سالن رضوان شهرداری قم ترتیب یافت.

برگزاری اختتامیه پویش ملی درخت دوستی بنشان

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیین اختتامیه پویش ملی درخت دوستی بنشان ظهر پنجشنبه با حضور عباس ذاکریان معاون خدمات شهری شهرداری قم، معصومه آمره عضو شورای اسلامی شهر قم، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز به همراه برگزیدگان این پویش ملی در سالن رضوان شهرداری انجام شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در این آیین، گفت: برگزاری کارناول شادی و گل، مسابقه سبزینه، جشنواره خانوادگی نقاشی، کافه نارون، مسابقه عکاسی پاییز برگ ریز، جشنواره ماهیگیری در بوستان جوان و مسابقات متنوع شهروندی در قالب‌های مختلف نیز در راستای حفظ و توسعه فضای سبز شهری و خانگی توسط این سازمان انجام گرفته است.

پیام جوادیان اضافه کرد: در قالب مسابقات بالا ۲۱۰۰ خانواده شرکت داشتند که در نهایت بعد از مرحله داوری و ارزیابی از ۲۶ نفر از آنها با اهدای لوحی تقدیر به عمل می آید.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: سرانه فضای سبز قم از ۱۴ متر مربع در سال ۹۴ به بیش از ۲۰ متر مربع تا پایان تابستان سال‌جاری توسعه یافته است و با مصرف بهینه آب این سرانه‌ها همچنان روند افزایشی دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم نیز در این آیین، خاطرنشان کرد: سازمان در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی در نگهداری از فضای سبز شهری آماده هر نوع تعامل و همکاری با سازمان پارک‌ها و فضای سبز است.

ابوالقاسم مقیمی ادامه داد: با ارتقای فرهنگ شهروندی قم طی سال‌های اخیر شهروندان نسبت به از بین رفتن لکه‌های فضای سبز بسیار حساس شده‌اند.

گفتنی است در پویش ملی درخت دوستی بنشان سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم بیش از ۲۱۰۰ نفر از شهروندان قمی در قالب‌های مختلف آثاری ارسال کرده بودند که بعد از مرحله داوری و ارزیابی به ۲۶ نفر از شهروندان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه