English

رونمایی از پوستر روز قم

پوستر روز قم با شعار محوری «با آمدنت عید به قم می‌آید» و برچسب #درامتدادیاری در حاشیه یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با حضور اعضای شورا و شهردار قم رونمایی شد.

رونمایی از پوستر روز قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، ۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به این شهر، با تصویب شورای فرهنگ عمومی استان به روز قم نام‌گذاری و از سال ۹۸ وارد تقویم مناسبت‌های استان شده و طی سه سال گذشته برنامه‌های جهت بزرگداشت این روز تاریخی که نقطه عطفی در توسعه و سرآغاز فصل نوینی از شکل‌گیری شهر مقدس داشته، به اجرا درآمدهاست.

به همین مناسبت و در آستانه هشتم آبان ماه سال جاری و سالروز ورود پر خیروبرکت حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم ۲۳ ویژه‌برنامه متنوع فرهنگی هنری به همت شهرداری قم در سطح شهر اجرا می‌شود.

تقویت حس تعلق به شهر مقدس قم و افزایش هویت فردی و اجتماعی شهروندان به همراه بسترسازی جهت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و آشنایی بیشتر شهروندان و مردم ایران با ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی، تاریخی و علمی از اهداف مهم روز قم است.

همچنین مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در حاشیه رونمایی از پوستر روز قم طی سخنانی از رایزنی برای ثبت روز قم در تقویم ملی ایران نیز خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه