English

ورود ۵۲ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل قم

معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از ورود 52 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل قم خبرداد.

ورود 52 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس ذاکریان در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، با قدردانی از اعتماد شهردار برای انتصاب به‌عنوان معاون خدمات شهری به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته خود در مدت‌زمان مسئولیت خود به‌عنوان معاون حمل‌ونقل و ترافیک پرداخته و از مهم‌ترین آن‌ها را تهیه و تصویب طرح جامع بار عنوان کرد و اظهار داشت: با تهیه این طرح نقشه راه شهرداری در مدیریت بار مشخص و مسیر خوبی ترسیم‌شده که امیدواریم سازمان بار نیز تشکیل شود.

وی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته را بازنگری طرح جامع حمل‌ونقل شهری قم دانست و ابراز کرد: این طرح که یک طرح جامع علمی و به‌روز به شمار می‌رود نیز آماده تصویب در شورای عالی ترافیک استان قم است.

معاون سابق حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به انجام ممیزی ایمنی معابر برای ۱۲ معبر پرحادثه و خرید ۱۶۰ اتوبوس جدید را از دیگر اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نیز ۵۲ اتوبوس شماره‌گذاری شده و به‌زودی وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شود.

وی همچنین برای دکتر طبیبی نیز در مسئولیت معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم آرزوی موفقیت کرد و گفت: وی با رویکردهای نوین حمل‌ونقل آشنا بوده و تخصص لازم را در این زمینه دارد که امیدواریم برنامه‌های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

ذاکریان با قدردانی از مهندس سیدامیر سامع معاون سابق خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: در معاونت خدمات شهری نیز شاهد فعالیت‌های شاخص به لحاظ بودجه‌ای و عملکردی هستیم و رشد چشم‌گیری نیز در این زمینه اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و یک تعامل خوب آنچه درشان شهر قم است را به شهروندان فهمیم آن ارائه دهیم.

گفتنی است ذاکریان به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری منصوب شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه