English

ایستگاه‌های اتوبوس‌های سطح شهر در دو ماه آینده ساماندهی می‌شود

معاون شهرداری قم گفت: ایستگاه‌های اتوبوس‌های سطح شهر در دو ماه آینده ساماندهی می‌شود.

ایستگاه‌های اتوبوس‌های سطح شهر در دو ماه آینده ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس ذاکریان با بیان اهمیت و نقش ناوگان اتوبوسرانی در مدیریت ترافیک شهر قم، اظهار داشت: ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی به‌عنوان تنها سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر قم یکی از اولویت‌های شهرداری قم است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم سهم ۸ درصدی ناوگان اتوبوسرانی در سفرهای درون‌شهری را موردتوجه قرارداد و افزود: سهم خودروهای شخصی در سفرهای درون‌شهری و مسافت‌های زیر ۴ کیلومتر یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش ترافیک در شهر است.

ذاکریان ادامه داد: با توجه به اهمیت ناوگان اتوبوسرانی در مدیریت سفرهای درون‌شهری نوسازی و اورهال شدن اتوبوس‌ها و اصلاح خطوط اتوبوسرانی در دستور کار قرار گرفت.

وی از ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: ساماندهی ایستگاه‌های  اتوبوس نیز در دستور کار قرارگرفته و تا دو ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم مرحله بعدی در کارآمد شدن ناوگان اتوبوسرانی شهر قم را هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی عنوان کرد و گفت: با نصب سیستم کنترل هوشمند در اتوبوس‌ها و تابلوهای هوشمند در ایستگاه‌های اتوبوس نظم سرفاصله‌های حرکت اتوبوس‌ها مدیریت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه