English

۱۵۰۰ نفر از باغبانان و کارشناسان فضای سبز شهری قم واکسینه شدند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: ۱۵۰۰ نفر از باغبانان و کارشناسان فضای سبز شهری قم واکسینه شدند.

۱۵۰۰ نفر از باغبانان و کارشناسان فضای سبز شهری قم واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی نیروهای فضای سبز شهرداری در محیط‌های شهری و پرخطر اظهار داشت: پس از پیگیری‌های انجام‌شده و تخصیص سهمیه واکسن کرونا، کار واکسیناسیون نیروهای شاغل در حوزه فضای سبز مدیریت شهری قم از روز چهارشنبه آغازشده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اقدامات نیروهای فعال در حوزه فضای سبز در ایام شیوع ویروس کرونا افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، دستورالعمل‌های لازم برای مقابله با این ویروس در کمترین زمان ممکن تهیه و ابلاغ شد.

وی با اشاره به ادامه فعالیت‌های روزمره توسعه و نگهداری از فضای سبز ابراز کرد: علاوه بر اقدامات جاری در بخش‌های توسعه و نگهداری از فضای سبز شهر قم، انسداد ورودی بوستان‌ها در شرایط قرمز، ضد عفونی فضاهای عمومی بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و کلیه مجموعه‌های بازی و حرکت‌درمانی شهر به‌صورت مستمر، نظارت بر فعالیت مراکز عرضه مایحتاج و مراکز رفاهی و تفریحی و جلوگیری از تجمع خانواده‌ها در شرایط قرمز کرونایی بخشی از اقدامات در این حوزه بوده است.

جوادیان برگزاری جلسات متعدد در خصوص راه‌های پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در بوستان‌ها را مورد توجه قرارداد و گفت: به امید خدا پس از اتمام واکسیناسیون این بیماری ریشه‌کن خواهد شد و شهروندان از بوستان‌ها به‌راحتی استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای غرفه‌های زیرمجموعه سازمان که در بوستان‌ها و فضاهای شهری هم دستورالعملی صادرشده تا ملزم به رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی در عرضه اقلام موردنیاز مردم باشند.

وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود با تأمین واکسن موردنیاز طی روزهای آینده، درمجموع بیش از ۱۵۰۰ نفر از نیروهای فضای سبز شهرداری قم دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه