English

اعلام برنامه‌های دهه ولایت در مزار شیخان و بقعه علی بن بابویه

مدیر مرکز افق مزار شیخان گفت: طرح اطعام زائرین و مجاورین و برگزاری چندین مسابقه فرهنگی و مذهبی با محوریت زیارت غدیریه، طی دهه ولایت اجرایی خواهد شد.

اعلام برنامه‌های دهه ولایت در مزار شیخان و بقعه علی بن بابویه

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام مهدی خویی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیر، برنامه‌های مختلفی با محوریت مرکز افق مزار مقدس شیخان و بقعه علی بن بابویه برگزار می‌شود.

وی افزود: بر این اساس طرح اطعام زائرین و مجاورین در قالب تهیه و توزیع ۵۰۰ پرس غذا در دستور کار قرار گرفته که به شیوه بسته‌بندی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

مدیر مرکز افق مزار مقدس شیخان با اشاره به برگزاری چندین مسابقه فرهنگی و مذهبی ویژه گروه‌های سنی مختلف با محوریت دهه ولایت خاطرنشان کرد: مسابقه‌ای با موضوع زیارت غدیریه و همچنین مسابقه ولایت علوی و اکمال دین نبوی با محوریت زیارت غدیریه امام هادی(ع) طراحی شده و علاوه بر این مسابقات متعدد دیگر در ایام دهه ولایت از طریق شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی اطلاع‌رسانی میرشوند.

وی ادامه داد: همزمان با دهه عفاف و حجاب هم مسابقه‌ای با شرکت دو هزار نفر و با محوریت مزار شیخان و بقعه علی بن بابویه قمی برگزار شده بود که در محفل قرآنی برگزار شده در مسجد امام رضا(ع)، جوایز برگزیدگان به آنها اهدا شد.

خویی عنوان کرد: از دیگر طرح‌های فرهنگی و مذهبی مرکز افق مزار شیخان می‌توان به دوره‌های هفتگی ختم صلوات ۱۴ هزار صلوات و ختم قرآن کریم به نیت شفای بیماران و تعجیل در فرج امام عصر(عج) و برآورده شدن حاجات اشاره کرد.

مدیر مرکز افق مزار مقدس شیخان با بیان اینکه در این چارچوب تاکنون چهار ختم قرآن صورت گرفته است گفت: در دوره‌های ختم صلوات و ختم قرآن، هزار تا دو هزار نفر شرکت می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه