English

کلاس‌های آموزشی رایگان در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبرداد.

کلاس‌های آموزشی رایگان در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس جعفری با تأکید بر اهمیت آموزش در افزایش ایمنی در شهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ارائه آموزش‌های لازم برای افزایش ایمنی شهروندان است.

وی آموزش‌های سازمان آتش‌نشانی را کاملاً رایگان اعلام کرد و افزود: همه آموزشهای سازمان آتش‌نشانی، به‌جز چند مورد محدود تخصصی، برای شهروندان کاملاً رایگان برگزارشده و شهروندان می‌توانند از این فرصت برای افزایش ایمنی خود و خانواده خود استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های ایمنی را سرمایه‌گذاری برای شهرداری و شهر دانست و بیان کرد: آموزش در حوزه آتش‌نشانی در نگاه شهرداری نوعی سرمایه‌گذاری بوده و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با نگاه کلان به این موضوع نگاه می‌کند.

وی ادامه داد: هرچقدر شهروندان با مباحث ایمنی بیشتر آشنا شوند، خسارات مالی و جانی کمتری متوجه آن‌ها شده و به‌تبع آن نیز تعداد عملیات‌های نجات کمتر شده و هزینه‌های شهرداری برای تأمین بودجه این بخش سازمان کاهش پیدا می‌کند.

جعفری در پایان با درخواست از شهروندان برای حضور در دوره‌های آموزشی تصریح کرد: این آموزشها برای تمام گروه‌های سنی و اقشار جامعه اعم از مدارس، ادارات و ارگان‌ها و صنوف برگزارشده و شهروندان می‌توانند در کلاسهای اموزشی حضور پیدا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه