English

تقاطع غیرهمسطح مهم و ترانزیتی “سلام” به بهره‌برداری رسید

تقاطع غیرهمسطح مهم و ترانزیتی “سلام” در ادامه پروژه‌های قم در مسیر تحول افتتاح می‌شود.

تقاطع غیرهمسطح مهم و ترانزیتی “سلام” به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج قم، پروژه بزرگ تقاطع غیرهمسطح ورودی قم از سمت جعفریه با حضور مسئولانی استانی و مدیران شهری در ادامه افتتاح هفتگی پروژه‌های شهری  در طرح” قم در مسیر تحول ” به بهره‌برداری می‌رسد.

برای اجرای این پروژه که در تقاطع بلوار حضرت معصومه(س) و کمربندی امام علی (ع) قرار گرفته ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این پروژه تأثیرگذار عمرانی از مردادماه ۹۸ آغاز و تیرماه ۱۴۰۰ در فضایی به مساحت ۸۰۰ مترمربع احداث تابلیه، یک هزار و ۸۰۰ مترمربع دیوار سازی و همچنین ۳۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع خاکریز و خاک‌برداری اجراشده است.

از اهداف کلان این پروژه می‌توان به روان‌سازی ترافیک در تقاطع بلوار حضرت معصومه(س) و کمربندی امام علی(ع)، اتصال و ایجاد دسترسی مناسب محورهای کمربندی امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) با ایجاد رمپ لوپ و بهسازی مناسب تقاطع اشاره کرد.

ویژگی‌های بارز این پروژه نیز ایجاد اتصال مناسب دو محور شریانی بلوار حضرت معصومه(س) و کمربندی امام علی(ع)، احداث تابلیه زیرگذر در مسیر اصلی کمربندی امام علی(ع) بدون قطع جریان ترافیکی در کمربندی و همچنین ایجاد فضای سبز مناسب در داخل رمپ و لوپ هاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه