English

اولویت شهرداری قم تقویت ارتباطات بین‌المللی است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از تقویت ارتباطات بین‌المللی به عنوان اولویت شهرداری قم یاد کرد.

اولویت شهرداری قم تقویت ارتباطات بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده در نشست صمیمانه با مدیران و نمایندگان شبکه‌های بین‌المللی تلویزیونی در قم با قدردانی از فعالیت‌های آنان اظهار داشت: رسانه‌های بین‌المللی رسانه‌هایی هستند که گسترده خدمتی آنان مرز نمی‌شناسد و تاکنون نیز اقدامات موثری در معرفی شهر قم، اشاعه معارف فاطمی منویات حضرت معصومه(س) داشته‌اند.

کلانترزاده، با بیان اینکه شهرداری قم یک شهرداری ۹۶ ساله است و۳۷۲ مأموریت شهرداری را دنبال می‌کند، افزود: خوشبختانه در شش سال گذشته اقدامات موثری در بخش‌های مختلف مدیریت شهری قم از جمله فرهنگی، عمرانی، خدماتی و… صورت گرفته به طوری که به لحاظ ایجاد سرانه فضای سبز امروز به عنوان سومین کلان شهر به شمار می‌رود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: بر این باوریم استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های بین‌المللی توسعه شهری به همراه دارد و در پی آن نیز می‌تواند علاوه بر معرفی شهر و ظرفیت‌های آن زائر و سرمایه‌گذار به همراه داشته باشد.

وی گفت: به‌منظور تقویت بیش‌ازپیش ارتباطات رسانه‌ای بین‌المللی اتاق فکر تشکیل می‌شود تا در پی آن بتوانیم با تولید محتوای مناسب ظرفیت‌های شهر قم در عرصه‌های بین‌المللی را معرفی کنیم.

کلانترزاده از تصویب بودجه امور بین‌الملل شهرداری قم برای نخستین بار خبر داد و گفت: این موضوع نیز فرصت خوبی برای انجام طرح‌های مختلف بین‌المللی است و با برنامه‌ریزی صورت گرفته فعالیت‌های این بخش بیش‌ازپیش تقویت می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه ساختار جدید روابط عمومی‌های کشور را در حال پایه‌ریزی هستیم و در این راه ظرفیت بین‌الملل رسانه‌ها را دنبال می‌کنیم، گفت: درگاه اطلاع‌رسانی  شهرداری نیز به زبان عربی و انگلیسی راه‌اندازی شده و امور بین‌الملل از این پس تخصصی‌تر دنبال می‌شود.

وی گفت: برنامه‌ریزی در مدیریت شهری و کارشناسان حوزه فرهنگی به توافق برستند تا تخصصی‌ترین کار برای زائران و مجاوران چه چیزی باشد و ظرفیت بسیار بالای است و نیاز به کمک شما داریم.

گفتنی است، این نشست دو ساعته به مناسبت دهه کرامت برگزار و در آن نمایندگان شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی قم به بحث و تبادل نظر در مورد ظرفیت‌های شهر مقدس قم در بخش‌های مختلف از جمله مذهبی و گردشگری پرداخته و خواستار توسعه همکاری‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مدیریت شهری این کلان‌شهر شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه