English

تبدیل روابط عمومی‌ها به قطب فرهنگی

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم بر لزوم تبدیل روابط عمومی‌ها به قطب فرهنگی تاکید کرد.

تبدیل روابط عمومی‌ها به قطب فرهنگی

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالقاسم مقیمی گردهمایی روسا، مسئولان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم اظهار داشت: نگاه روابط عمومی نباید خدماتی باشد و اگر به این سمت حرکت کنیم دچار خسارت می‌شویم.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌های فعال در سازمان‌ها و مناطق شهری قم باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، تصریح کرد: اگر روابط عمومی‌ها توانستند به قطب فرهنگی تبدیل شوند می‌توانند تأثیرگذاری شایسته‌ای داشته باشند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم افزود: تغییر جایگاه فرهنگی سازمان‌ها و مناطق شهری نیز یک ضرورت است و باید با برطرف کردن مسائل و مشکلات موجود به دنبال ارتقاء برنامه‌های فرهنگی باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نزدیک‌ترین لبه خدمت‌رسانی به مردم بوده و برای نظام جمهوری نیز نقطه انتقال خدمات نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، گفت: اگر به این مهم اعتقاد داشته باشیم می‌توانیم نوع نگاه مردم در شهر قم به شهرداری را تغییر دهیم.

مقیمی با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط سازمان‌ها و مناطق شهری شهرداری قم خواستار ایجاد هیئت اندیشه‌ورز به‌منظور تبادل‌نظر و ارتقاء دانش کارشناسان روابط عمومی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه