English

شهردار قم از خدمات و تلاش‌های مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تقدیر کرد

شهردار قم از خدمات و تلاش‌های مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تقدیر کرد.

شهردار قم از خدمات و تلاش‌های مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، هم‌زمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اهداء لوح تقدیری از خدمات و تلاش‌های انجام‌شده در دوره فعلی فعالیت‌های اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ، از مدیرکل، کارکنان و فعالان آن تقدیر کرد.

متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد به این شرح است:

برادر ارجمند، جناب آقای مهدی کلانترزاده

در عصر جدید، جهان امروز بدون ارتباطات دیگر قابل‌تصور نیست و حوزه روابط عمومی که به‌عنوان حلقه واسط بین مردم و مدیریت شهری ایفاء نقش می‌کند موظف است با نوآوری و مجهز بودن به داشتن ایده‌های مؤثر و جذاب، نسبت به انعکاس خدمات، شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی اقدام نماید.

بدیهی است این مهم، جایگاه روابط عمومی را به‌عنوان چشم بینای خانواده مدیریت شهری که با عملکرد خود بخش عظیمی از موفقیت شهرداری قم در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی تحت تأثیر قرار داده، تبیین می‌نماید.

ازاین‌روی و به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت را غنیمت شمرده و ضمن تبریک این روز فرخنده، این لوح، جهت تقدیر از زحمات حضرت‌عالی و کلیه همکاران آن حوزه تقدیم می‌گردد.

از خداوند منان برایتان گام‌هایی قرین پویایی و موفقیت در ظل عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آرزو دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه