English

فناوری اطلاعات، موتور محرک توسعه و تحولات بنیادی در جوامع است

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ،در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که همزمان به صورت ویدیو کنفرانسی باروابط عمومی مناطق ،27 اردیبهشت ماه در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران برگزار شد، با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان موتور محرک توسعه در جوامع پیشرفته برای افزایش دانایی و نوآوری اظهار داشت: توسعه ارتباطات موجب تحولات بنیادی در ارکان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع می شود.

فناوری اطلاعات، موتور محرک توسعه و تحولات بنیادی در جوامع است

به گزارش خبرگزاری موج قم، دهناد با بیان اینکه در تاریخ پرافتخار کشورمان بی سیم چی های شهید دفاع مقدس الگوهای جاودانه عرصه ارتباطات کشورند، افزود: لازم است این روز را به همه فعالان عرصه بزرگ ارتباطات کشور به ویژه همکاران عزیز شاغل و پیشکسوتان ارجمند مخابرات که بعد از یک عمر خدمت خالصانه به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تبریک بگوییم.

مهندس دهناد افزود: وقوع انقلاب اطلاعات و ارتباطات در دهه های اخیر باعث شده است که عصر حاضر به نام عصر اطلاعات و ارتباطات نامیده شود و درنتیجه امروزه هیچ یک از شئون کشور داری از شمول حوزه ارتباطات و مخابرات خارج نیست.

وی خاطرنشان کرد: اساس مدیریت جامعه و روابط مردم با مردم و مردم با حاکمیت فقط بر بسترهای مخابراتی استوار است و مخابرات امروز پرچم دار اصلی عرصه ارتباطات کشور است. بنابراین به هر میزان برای تعالی مخابرات کشور قدم برداریم در واقع به توسعه و پیشرفت کشور کمک کرده ایم.

دهناد گفت: مجموعه مخابرات در حال حاضر به عنوان فرابخشی ترین نهاد و برخوردار از ظرفیتی بی بدیل و با وسیع ترین عرصه خدمت به پهنای کشور می تواند بیش از گذشته در خدمت رفاه ملت و حکمرانی خوب قرار گیرد. حمایت و رفع موانع مخابرات صرفاً توجه به یک سازمان و یا یک شرکت نیست بلکه توجه به توسعه پایدار کشور است.

وی افزود: تحقق این مهم الزاماتی دارد که مهم ترین آن ظرفیت شناسی است، یعنی هم خود مجموعه و هم سایر بهره مندان و بازیگران نسبت به قابلیت ها و ظرفیت های مخابراتی واقف شوند.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: حمایت از سرمایه انسانی و مشتریان به عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت گام مهم بعدی است و در این راستا به موازات گسترش مستمر ارتباطات باید سرمایه گذاری های جدید و متنوع با نیاز مخاطبان در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: باید به معنای واقعی کلمه، قدر و منزلت نیروی انسانی متخصص، نجیب و کاربلد در مجموعه مخابرات را شناخته و خود را قدردان ایشان بدانیم، چراکه اصلی ترین سرمایه شرکت بوده و سهم و نقش اصلی را در توسعه و تعالی حوزه ارتباطات بر عهده دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه