English

مجید سلطانی:

ارتباطات به عنوان یک ابزار مهم توسعه می‌تواند در اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد

مدیرشرکت مخابرات ایران گفت: ارتباطات به عنوان یک ابزار مهم توسعه می‌تواند در اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد و این فرصت مناسبی است تا همکاری بیشتر صورت گیرد.

ارتباطات به عنوان یک ابزار مهم توسعه می‌تواند در اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید سلطانی در نشست با مجموعه وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه ارتباطات در کشور با اشاره به اهمیت وظایف تحت پوشش و همپوشانی های موجود دو مجموعه، استفاده از ظرفیت های مشترک مخابرات به عنوان اپراتور زیرساختی ارتباطات کشور و وزارت راه و شهرسازی را موجب توسعه و پیشرفت در هر دو مجموعه عنوان کرد.

وی افزود: در همین راستا در بخش های درون و برون سازمانی، کارگروه هایی تشکیل شده تا موارد مشترک که قابلیت همکاری دارد ، احصا شده و در این موارد همکاری های زیرساختی صورت گیرد.

در این نشست کارگروهی مشترک از سوی دوطرف تشکیل شد تا موارد مورد تفاهم را پیگیری کرده و پس از بررسی های کارشناسی ، در قالب تفاهمنامه ای آماده اجرا و پیاده سازی شود.

به گزارش موج؛ همچنین در این نشست مقرر شد، در راستای گسترش همکاری های مشترک و بهره مندی از قابلیت ها و ظرفیت های موجود، در سرفصل هایی که به نفع دو مجموعه و کارکنان مربوطه باشد، اقداماتی انجام شود.

مخابرات و شهرسازی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه