English

حضور مرکز نشر هاجر در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

مدیرعامل مرکز نشر هاجر از حضور این مرکز در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد.

حضور مرکز نشر هاجر در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد شایانفر با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، اظهار داشت: این نمایشگاه از 11 اردیبهشت 1400 برپا شده و تا 20 اردیبهشت سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز امسال در کنار دیگر ناشران در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با بیان این که فعالیت ما در بخش فروشگاهی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با 209 عنوان کتاب است، ادامه داد: کتاب های عرضه شده در موضوعات قرآنی، دینی و دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت حضور در نمایشگاه مجازی قرآن کریم و خرید کتب مرکز نشر هاجر می توانند به صورت 24 ساعته به نشانی اینترنتی https://www.iqfa.ir/مراجعه کنند.

شایانفر با بیان این که کتاب های خریداری شده از سوی افراد به صورت رایگان به نشانی آنها ارسال خواهد شد، گفت: تمامی آثار خریداری شده شامل 20 درصد تخفیف می شود.

وی در پایان استقبال علاقه مندان از خرید کتب مرکز نشر هاجر را در حد مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: علاقه‌مندان همچنین می توانند در طول سال با مراجعه به سایت https://hajarpub.ir/کتاب های مرکز نشر هاجر را تهیه و خریداری کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه