English

شکست استکبار در برابر جبهه مقاومت قطعی خواهد بود

نماینده نخست وزیر مالزی شکست استکبار در برابر جبهه مقاومت را قطعی دانست.

شکست استکبار در برابر جبهه مقاومت قطعی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج قم، عبدالهادی آونج محمد عصر سه شنبه در دومین کنگره بین المللی قدس شریف در قم با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی موضع محکمی در برابر صهیونیست ها در پیش گرفت که موجب خشنودی تمامی مسلمانان شد، اظهار داشت: امروز همه مسلمانان، اعم از مرد و زن و پیر و جوان باید از مسأله فلسطین با همه توان حمایت کنند.

وی با بیان اینکه سرزمین فلسطین متعلق به همه ادیان و انبیای الهی بوده است، اظهار داشت: هیچگاه فلسطین متعلق به یک قوم و قبیله خاص نبوده و اشغال این سرزمین توسط صهیونیست ها حرام است و مسلمانان در برابر تجاوزگری و جنایت آنها آماده دفاع و فداکاری هستند.

نماینده نخست وزیر مالزی در امور خاور میانه با اشاره به تلاش برخی کشورهای اسلامی برای عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب، از این اقداما به شدت انتقاد کرد و گفت: وای بر کسانی که از هوای نفس خود پیروی کرده و به دنبال برقراری ارتباط با دشمن مسلمانان هستند.

وی با اشاره به مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر صهیونیست های اشغالگر، سقوط و نابودی اسرائیل و حامیان آنها بر اساس وعده های الهی را مورد توجه قرار داد و گفت: انقلاب اسلامی همواره به دنبال رها کردن مسلمانان از بند استعمار فکری و فرهنگی بوده است.

آونج محمد با اشاره به شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در برابر محور مقاومت، تصریح کرد: از زمان اشغال فلسطین توطئه های بسیاری در میان امت های اسلامی شکل گرفته است، از جمله معامله قرن که هیچکدام به سرانجام نرسیده است.

وی روز جهانی قدس را دارای ابعاد دینی و سیاسی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از اسلام و مسلمانان شهدای زیادی را تقدیم کرده است و هیچگاه دفاع آنها از امت های مسلمان در حد بیانیه های سیاسی صرف نبوده و آنها خود را در عمل ثابت کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه