English

صنایع صادرات محور و پیشرفته اولویت ما در استان است

استاندار قم از صنایع صادرات محور و پیشرفته را به عنوان اولویت استان یاد کرد.

صنایع صادرات محور و پیشرفته اولویت ما در استان است

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست روز پنجشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر قم در سالن کرامت استانداری، ضمن تقدیر و تشکر از همه صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان گفت: ما نیاز داریم که صنعت را در کنار سایر بخش‌های اقتصادی فعال در قم به جد مورد پشتیبانی قرار دهیم و این مهمترین وظیفه مدیریت استان است.

وی افزود: اگر از من بپرسند مهمترین ماموریت خود را چه تعریف کرده ای،‌ می‌گویم حمایت از تولید و صنعت، اولویت ما در این رویکر حمایت از صنایع پیشرفته و صادرات محور است.

وی ادامه داد: وظیفه مسئولان استان حمایت همه جانبه از صنایع صادرات محور است و در این راستا باید استفاده از جدیدترین دستاوردهای علمی و تولید محصولات دانش بنیان مورد توجه صادرکنندگان قرار گیرد.

سرمست تاکید کرد: همه سلسه‌مراتب سازمان‌ها و ادارت استان باید در خدمت اجرای دقیق بخشنامه‌های ابلاغ شده از سوی مسئولان برای حل مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باشد.

وی همچنین بیان کرد: مدیران باید با نگاه به قوانین و مقررات تا حد امکان در خدمت بخش تولید و فعالان اقتصادی باشند و از این حوزه با استفاده از همه ظرفیت‌ها حمایت کنند.

رییس اتاق بازرگانی قم نیز در این آیین گفت: آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر استان با هدف ترویج فرهنگ تولید و صادرات در شرایطی که کشور درگیر تحریم‌های ظالمانه است صورت می‌گیرد.

ابوالفضل خاکی بیان کرد: در چنین شرایطی از دستگاه‌های دولتی و سایر نهادها انتظار می‌رود از فعالان اقتصادی که همچون سربازان خط مقدم در جبهه جنگ اقتصادی حضور دارند، حمایت همه‌جانبه داشته باشند.

وی با اشاره به این که یکی از صادرکنندگان استان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری معرفی شده است، ادامه داد: حجم صادرات انجام شده توسط صادرکنندگان برتر استان قم، فراتر از ۱۴۸ میلیون دلار است که نشان دهنده اهمیت تلاش ایشان برای توسعه پایدار فعالیت‌های اقتصادی،‌ تولید و اشتغال در قم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه