English

تصویب صورت‌های مالی سال ۹۸ شرکت آب و فاضلاب استان قم

مجمع عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم صورت‌های مالی سال 98 شهری و روستایی و بودجه پیشنهادی سال 1400 این شرکت را تصویب کرد.

تصویب صورت‌های مالی سال 98 شرکت آب و فاضلاب استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، جلسه مجمع عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم به منظور بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال 98 شهری و روستایی و بررسی بودجه سال 1400 شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان قم به صورت ویدئوکنفرانس به ریاست مهندس خشایی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد سال 98 این شرکت پرداخت و توسعه 31 کیلومتری شبکه آب شهری، بهسازی 4 حلقه چاه و شستشوی 40 هزار مترمکعب مخزن را از جمله اقدامات انجام گرفته در سال گذشته برشمرد.

وی آب‌بندی مخازن شهری به حجم 7500 مترمکعب، تست کنتور 2500 مشترک خانگی با میانگین مصرف 5 مترمکعب، شناسایی 472 فقره انشعاب غیرمجاز و اصلاح و بازسازی شبکه به میزان 20 کیلومتر، حذف قبوض کاغذی و ارسال پیامکی صورت‌حساب‌ها، ثبت 146 هزار تماس ورودی به مرکز 122 و ارائه 90 هزار مورد پاسخگویی توسط این مرکز را از دیگر اقدامات سال 98 شرکت آب و فاضلاب شهری استان قم برشمرد.

دکتر علی جان صادق پور در ادامه به تشریح برخی از چالش‌های پیش روی شرکت آب و فاضلاب پرداخت و عدم تخصیص آب لازم به شهر مقدس قم، وجود دو خط انتقال موازی از تصفیه‌خانه آب تا شهر قم و کمبود تصفیه‌خانه فاضلاب ورودی آب‌های سطحی در زمان بارش‌ها به شبکه فاضلاب شهر را از جمله مشکلات و چالش‌ها برشمرد.

وی استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر، بازچرخانی آب خاکستری، استفاده از پساب جهت مصارف صنعتی، تکمیل رینگ اطراف شهر قم جهت توزیع عادلانه آب، استفاده از تولیدات و تجهیزات داخلی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، مقاوم‌سازی پروژه‌ها، اصلاح شبکه‌های فرسوده و بازنگری تمام پروژه‌ها از نظر تاب‌آوری و پایداری آن‌ها را از برنامه‌ها سال 1400 شرکت آبفای استان قم اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه به تشریح صورت‌های مالی سال 98 شرکت پرداخت که پس از گزارش‌های تحلیلی و نظرات کارشناسی معاونین و نمایندگان معاونت‌های تخصصی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و اعلام مطلوبیت از تمام جنبه‌های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری توسط حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال 98 شرکت آب و فاضلاب شهری به تصویب رسید.

در ادامه نیز صورت‌های مالی سال 98 شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز با ارائه گزارش حسابرس و توضیحات مدیرعامل شرکت و اعضای هیئت‌مدیره به تصویب رسید.

بودجه پیشنهادی سال 1400 شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان قم نیز در این جلسه با اعمال اصلاحاتی به تصویب رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه