English

پیام تبریک شهردار قم به آیت الله سعیدی

شهردار قم در پیامی به آیت الله سعیدی، تمدید و ابقای ایشان در سمت تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام علیها را تبریک گفت.

پیام تبریک شهردار قم به آیت الله سعیدی

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم به آیت الله سعیدی به این شرح می‌باشد:

بسمه تعالی

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که متنعم به برکت نعمت‌های بیکرانش هستیم. میزان عنایت و اهتمام به هر نعمت به ساحت اندیشه، بسط دانش و عمق بینش وابسته بوده و یکی از نمودهای جلوه ویژه آن که همواره در این فضای معطر و معنوی استشمام می‌گردد، شمیم عطر همجواری و توفیق خوشه چینی از خوان پربرکت بانوی کرامت و افتخار شهر قم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است.

خلق جلوه‌های ویژه خدمت در سایه سار عبودیت و ارادتمندی به درگاه حق تعالی، هنر خاصان این درگاه نورانی است که هر چه ژرفای نیت و صفای آن صیقل یابد تاثیر و ماندگاری آن فزون تر خواهد شد. بحمدالله نیت خالصانه و تلاش صادقانه حضرتعالی که از خاندان علم و شهادت می‌باشید، در دوران خدمت در این آستان نورانی که قبله عشاق بوده و درکنارش زمزم علم و معرفت حوزه‌های علمیه و مراکز علمی و فرهنگی جاریست، بازتاب وظیفه شناسی و پژواک توانمندی است.

استمرار این مسئولیت طی حکم حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی مهر تاییدی بر توانمندی حضرتعالی در کسوت تولیت و کسب موفقیت‌هایی است که قطعا عنایات حضرت کریمه می‌باشد.

بی شک خداوند متعال خادمان متعهد را که دغدغه خدمت‌رسانی و فراهم‌سازی فضایی معنوی برای مجاوران و زائران دارند را مورد لطف و عنایت خود قرار خواهد داد و کرم بی‌منتهای خویش را پیوست فعالیت و زندگی آنان خواهد نمود.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت‌های خستگی ناپذیرتان، از ایزد منان می‌خواهم در سایه سار عنایات خاصه بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و تحت رهبری‌های خردمندانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی همواره پیروز، سربلند و موفق باشید.

شهرداری قم، کمافی السابق خدمت به  این خطه آسمانی را افتخار خود دانسته و آماده همراهی‌ها و همکاری‌های مجدانه می‌باشد.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه