English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد:

اصلاح و بهسازی شبکه برق پیاده‌راه انقلاب

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از اقدامات گسترده در راستای اصلاح و بهسازی شبکه برق موجود در محدوده پیاده‌راه در دست احداث خیابان انقلاب (چهارمردان) خبر داد.

اصلاح و بهسازی شبکه برق پیاده‌راه انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی آهنین‌پنجه با اشاره به طرح توسعه محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) و همچنین احداث پیاده راه خیابان انقلاب گفت: شبکه برق این محدوده نیز با توجه به طرح‌های توسعه‌ای، نیاز به اصلاح و بهسازی داشت که از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری اقدامات گسترده‌ای در این زمینه به انجام رسیده است.

وی در ادامه از اجرای حفاری به طول بیش از 3هزار متر خبر داد و گفت:در این طرح تعداد 10 پست زمینی فشار متوسط با یکدیگر رینگ شده و قدرت مانور شبکه فشار متوسط نیز ارتقا یافت.

آهنین پنجه از احداث 7 هزار و 500 متر کابل فشار متوسط به صورت زمینی از حرم مطهر تا تقاطع عمار یاسر خبر داد و گفت: بیش از ۸ هزار متر کابل فشار ضعیف زمینی و 70 جعبه دیوار انشعاب نیز برای مشترکین این محدوده احداث و بهینه سازی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به نصب ۱۹ تابلو توزیع (شالتر) و نصب یک پست زمینی (پدمانتد) اظهار داشت: یک پست زمینی دیگر نیز در حال احداث است که مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه کابل سرویس 524 مشترک تجاری و مسکونی واقع در این محدوده اصلاح و بهینه‌سازی شد، خاطرنشان کرد: در راستای زیباسازی مبلمان شهری 38 پایه بتنی فرسوده فشار ضعیف و شبکه‌های فشار متوسط نیز جمع‌آوری شد.

وی در پایان یادآور شد: اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان قم با همکاری همکاران و شهرداری و پیمانکاران پروژه در حال همکاری و انجام اقدامات لازم در این محدوده هستند تا در زمان افتتاح پروژه بزرگ پیاده راه انقلاب مشکلی در زمینه برق نداشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه