English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه برق همزمان با هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: از ۱۲ پروژه شرکت توزیع برق استان با اعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 12 پروژه برق همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در گفت وگویی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: همزمان با این هفته طرح‌های شرکت برق قم در زمینه تأمین برق، بهینه‌سازی، توسعه و احداث شبکه برق شهری و روستایی با اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: راه‌اندازی سیستم اتوماسیون شبکه توزیع، راه‌اندازی و ارتقا مرکز کنترل شبکه به منظور کاهش مدت زمان خاموشی‌ها و مدیریت بهینه تجهیزات شبکه، تأمین روشنایی خیابان فراشاهی و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در محله فرهنگیان نیز از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم بیان کرد: کاهش و تعدیل بار شبکه و رفع ضعف ولتاژ در محدوده خیابان معارف‌وند و تعویض پایه‌های فرسوده و نوسازی شبکه در محدوده بلوار نواب و حاجی‌زاده از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور تبدیل سیم به کابل خودنگهدار به منظور جلوگیری از سرقت و خسارت به مشترکان، گفت: در همین راستا عملیات تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در روستای وشنوه از توابع بخش کهک به طول 5.5 کیلومتر و با اعتباری بالغ‌بر 9 میلیارد ریال تا پایان ماه جاری به اتمام خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه