English

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

اعتماد مردم به کمیته امداد بزرگترین سرمایه این نهاد است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اعتماد مردم به کمیته امداد را بزرگترین سرمایه این نهاد برشمرد و تأکید کرد: نباید بگذارید این اعتماد از دست برود.

اعتماد مردم به کمیته امداد بزرگترین سرمایه این نهاد است

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جمع بانوان مددکار، کمیته امداد را یک نهاد ارزشمند انقلابی برشمرد و اظهار کرد: این نهاد تا کنون موفق عمل کرده و بزرگترین موفقیت آن هم اعتماد مردم است.

وی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه هر دستگاه اداری و خدمت رسان کشور برشمرد و تأکید کرد: نباید بگذارید این اعتماد از دست برود.

امیرآبادی با اشاره به اینکه وقتی در خانواده ای حادثه ای اتفاق می افتد همه اعضای آن خانواده برای رفع آن همفکری و همکاری می کنند تصریح کرد: اگر وابستگی و ارتباط معنوی بین خانوارهای تحت حمایت و نظام و انقلاب تقویت شود این قشر جامعه خود را فرزندان معنوی امام و مقام معظم رهبری می دانند.

ز

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نقش مددکاران را در ایجاد همدلی و همراهی مددجویان با انقلاب بسیار مهم عنوان و اظهار کرد: اگر اولویت مددکاران در خدمت رسانی رضای خدا باشد و با روی خوش با ارباب رجوع برخورد کنند حتی اگر بدلیل کمبود اعتبار و امکانات نتوانند نیاز مراجعین را برطرف کنند، موجب ناراحتی مردم و دلزدگی آنها از نظام و انقلاب نخواهد شد.

امیرآبادی از اجرای طرح مددکاری اسلامی و حضور طلاب مددکار در منازل مددجویان ابراز خرسندی و اظهار کرد: مددکاری اسلامی طرح خوبی است و آن را ادامه دهید.

عضو هیئت رئیسه مجلس خواستار همکاری بیشتر کمیته امداد و کانون وکلای بسیجی شد و تأکید کرد: با هم افزایی امکانات و اعتبارات دو نهاد باید برای احقاق حقوق زنانی که در خانواده مورد ظلم قرار می گیرند برنامه های مؤثرتری طراحی کنید و خادمین شما هم در مجلس برای تغییر قانون در این موضوع مهم تلاش خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه