English

در دهه کرامت صورت گرفت؛

افتتاح جایگاه سوخت مایع در منطقه قم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه از افتتاح یک باب جایگاه سوخت در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این جایگاه، شماره جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح منطقه به ۶۱ باب افزایش یافت.

افتتاح جایگاه سوخت مایع در منطقه قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمود طاهری اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث جایگاه‌های جدید در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به هم استان‌های گرامی و هموطنان عزیز است، با راه اندازی جایگاه پامچال، تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت در استان قم به ۶۱ باب رسید.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم اظهار داشت: این جایگاه در محور سلفچگان - ساوه و در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر مقدس قم با مالکیت بخش خصوصی توسط علی غفاری در زمینی به مساحت ۱۹۵۰مترمربع ساختمان احداث شده که دارای ۱ مخزن بنزین و ۲ مخزن نفتگاز که هر کدام دارای ۵۰هزار لیتر ظرفیت می باشد.

طاهری در ادامه افزود: این جایگاه دارای ۱سکوی عرضه بنزین با دوتلمبه و ۲ سکوی عرضه نفت‌گاز با چهارتلمبه و در مجموع دارای دوازده نازل است که ۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده و به طور قطع با راه اندازی بخش های دیگر خدمات رفاهی از جمله (رستوان،کارواش و...) اشتغال ایجاد شده افزایش خواهد یافت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه