English

عضو شورای اسلامی شهر قم:

دشمن به دنبال بمباران خبری با استفاده از ویروس کرونا است

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از اهداف مشخص دشمن در شرایط امروز بمباران خبری و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم با انتشار اخبار نادرست و بزرگنمایی خطر ابتلا به بیماری کرونا است.

دشمن به دنبال بمباران خبری با استفاده از ویروس کرونا است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد آتش زر در یکصد و سی چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شورا، پروژه تقاطع شهید کیوانفر از پروژه‌های اولویت‌دار شهر دانست و گفت: مسئولان استان نباید مانع از اجرای این طرح اساسی در قم شوند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی انتظاری که از مجموعه مدیریت استان می‌رود حرکت در مسیر رفع موانع اجرای تقاطع خیابان کیوانفر به میدان امام راحل است.

وی اضافه کرد: مساله تقاطع ۳۰ متری شهید کیوانفر به بلوار امام راحل به‌هیچ‌وجه جنبه انتخاباتی و تبلیغاتی نداشته و برای روان‌سازی ترافیک در شهر قم یک ضرورت است.

آتش زر افزود: همچنین طرح دارالسلام نیز از پروژه‌های اولویت‌دار شهر قم بوده که نباید بیش از این در اجرای آن‌ها تأخیر و تعلل خارج از عرف تکرار شود.

عضو شورای شهر قم در ادامه عنوان کرد: کادر درمانی قم امروز در خط مقدم مقابله و مبارزه با بیماری کرونا قرار داشته و مدافعان سلامت مردم هستند.

وی اظهار داشت: بهترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا و همگانی شدن آن در سطح شهر قم عمل به توصیه‌های پزشکی در تمام ابعاد است.

آتش زر ادامه داد: عمل به دستورالعمل‌های پزشکی یکی از دغدغه‌های همیشگی علما بوده که دوری از تجمعات و همایش‌ها دراین‌بین از اهمیت بیشتری برخوردار است.

عضو شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: مدیریت و کنترل نهایی فضای مجازی در اختیار دشمن است و ضرورت دارد تا مسئولان شهری بااطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی‌های لازم مانع از ایجاد روحیه تزلزل در بین شهروندان به دلیل عدم شناخت صحیح از ماهیت کرونا شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه