English

با توجه به شیوع بیماری کرونا؛

اختلالی در روند خدمت‌رسانی کمیته امداد استان قم ایجاد نشده است

کمیته امداد استان قم، همچون روزهای گذشته پاسخگوی مردم است و علاوه بر آن مددجویان می‌توانند بدون مراجعه حضوری با ثبت درخواست خود در سامانه اینترنتی e.emdad.ir از 12 خدمت این نهاد بهره‌مند شوند.

اختلالی در روند خدمت‌رسانی کمیته امداد استان قم ایجاد نشده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، روابط عمومی کمیته امداد استان قم در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا طی اطلاعیه‌ای با آرزوی سلامتی برای مردم کشور به‌ویژه همشهریان عزیز استان قم اعلام کرد: این نهاد همچون روزهای گذشته پاسخگوی مردم است و اختلالی در روند خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان ایجاد نشده است.

روابط عمومی این نهاد با اعلام اینکه سامانه اینترنتی درخواست دهی برای مردم فعال است اعلام کرد: مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌توانند از 12 خدمت کمیته امداد قم بدون مراجعه حضوری بهره‌مند شوند.

این خدمات غیرحضوری علاوه بر تأمین سلامت مردم در برابر ویروس کرونا در کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب هم بسیار مؤثر است.

روابط عمومی کمیته امداد استان قم با معرفی نشانی اینترنتی e.emdad.ir برای ثبت درخواست‌ها اعلام کرد: افراد تحت حمایت با ثبت کدملی خود و بدون مراجعه حضوری به ادارات این نهاد می‌توانند از طریق رایانه، تلفن همراه و یا از دفاتر خدمات اینترنتی درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

روابط عمومی این نهاد در قم همچنین اعلام کرد: مددجویان می‌توانند درخواست‌های خود را برای بهره‌مندی از 12 خدمت این نهاد ازجمله پوشش خدمات دانشجویی، کمک هزینه دانشجویی، وام کارگشایی، وام ودیعه، وام دانشجویی، تسهیلات خرید لوازم منزل، کمک هزینه ازدواج، تعمیرات مسکن، مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج، مشاوره روان شناسی و مشاوره خانواده به‌صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.

همشهریان گرامی می‌توانند با شماره تلفن 36157 به‌صورت تلفنی با این نهاد ارتباط برقرار کنند.

این خبر همچنین حاکی از آن است که ملاقات عمومی مدیرکل کمیته امداد استان قم همچون گذشته در روزهای سه‌شنبه از ساعت 8 الی 11 برقرار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه