English

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران:

توسعه فرصت‌های تجاری در عرصه بین الملل اولویت ما است

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ۲۰ درصد از پاویون ایران حدود ۴۰۰ مترمربع فضای تجاری برای برندهای ایرانی در نظر گرفته شده است، گفت: ما به دنبال توسعه فرصت‌های تجاری، تسهیل روابط اقتصادی و معرفی فرهنگ غنی و صلح طلب ایرانی در سطح بین الملل هستیم.

توسعه فرصت‌های تجاری در عرصه بین الملل اولویت ما است

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهمن حسین زاده در همایش معرفی نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم، اظهار کرد: هرکدام از استان‌ها یک هفته یا دهه مختص خود در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی خواهند داشت.

وی افزود:‌ استان‌ها باید برای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی خود در اکسپوی ۲۰۲۰ برنامه ریزی بسیار مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو سومین رویداد جهانی بعد از المپیک و جام جهانی فوتبال است و بعد از ۲۰۲۰ امارات در سال ۲۰۲۵ در اوزاکای ژاپن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال ۲ هزار و ۱۴ متر زمین به ایران اسلامی اختصاص پیدا کرده و بر خلاف جانمایی قبلی که بسیار نامناسب بود، در حال حاضر در میان دو کشور مکزیک و فرانسه قرار گرفته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور ۱۹۲ کشور و سرمایه گذاری هنگفت امارات در بیش از ۴۳۸ هکتار برای نمایشگاه اکسپو، تصریح کرد: پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه «عمارت شهرزاد» نام گرفته و با یک طرح عالی هنری که بودجه بسیار کمتری نسبت به برخی کشورها دارد، ساخته خواهد شد که مراسم کلنگ زنی آن انجام شده است.

حسین زاده با اشاره به تشکیل ستاد ملی و ۶ کمیته تخصصی برای برپایی هرچه بهتر و باشکوهتر پاویون ایران در نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ گفت: این نمایشگاه که از ۲۹ مهرماه سال آینده تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در امارات برگزار می شود، روزنه بسیار خوبی در شرایط تحریم برای توسعه ارتباط و تعامل با دیگر کشورهاست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه