English

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم:

امنیت اجتماعی برف انبار قم افزایش پیدا می‌کند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در منطقه برف انبار قم، گفت: با این طرح امنیت اجتماعی این منطقه افزایش پیدا می‌کند.

امنیت اجتماعی برف انبار قم افزایش پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ پیام کاویانی درگفت وگویی اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دربرف انبار روستای فردو این استان اجرا می‌شود.

وی با تشریح اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در برف انبار روستا فردو ، مطرح کرد: با توجه به نارضایتی‌های اهالی شهیدپرور و پیگیری‌های مکررشورای روستا فردو مبنی بر برخورد پلیس با ناهنجارهای اجتماعی دربرف انبار، که با حضور افراد نامعلوم الحال در این محل جهت برف بازی و با رفتارهای زشت و زننده اقدام به هنجارشکنی می‌کنند، پلیس امنیت عمومی با محوریت پلیس امنیت اخلاقی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به منظور برخورد با افراد هنجارشکن و قانون گریز، اجرا کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی قم گفت:‌فرماندهی انتظامی استان هرگز اجازه قانون گریزی و هنجارشکنی به افراد بزه‌کار را نداده و با جدیت تمام مقابل هنجارشکنی‌ها می ایستد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح عملیاتی تعداد ۲ تن هنجارشکن دستگیر و تعداد ۳ دستگاه خودرو متخلف در محل توقیف و از ۲۴ تن تعهد کتبی اخذ و ۴۵ دستگاه خودرو از طریق سامانه ناظر اعمال قانون شدند.

 کاویانی اظهار داشت: این طرح به صورت پیوسته در این محل اجرا و با افراد هنجارشکن برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه