English

امام جمعه قم:

معامله قرن ذبح فلسطین است

امام جمعه موقت قم با اشاره به مساله معامله قرن گفت: این معامله که نتیجه سازش برخی گروه ها و کشورهای مرتجع است به معنی ذبح فلسطین در برابر چشم مسلمانان است.

معامله قرن ذبح فلسطین است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله علی رضا اعرافی درخطبه‌های نماز جمعه قم ، اظهار کرد: برای عدم حضور در انتخابات پیش رو و راهپیمایی ۲۲ بهمن، هیچ عذری قابل قبول نیست و هر یک رای مردم یک گام دشمن را به عقب رانده و آنها را مایوس‌تر خواهد کرد.

وی بیان کرد: ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه دو آزمون بزرگ الهی ملت ایران در روزهای آینده است که مشارکت بالا در آن سبب افزایش اقتدار کشور و دور شدن دشمنان از مرزهای ایران می‌شود.

 وی اظهار داشت:‌۲۲ بهمن بزرگترین عید تاریخ معاصر ایران اسلامی می‌باشد.

اعرافی خاطرنشان کرد: ملت ایران با وجود چهار دهه ترور، تحریم، کم‌کاری مسئولان و غیره راه امام و رهبری را با شناخت دقیق از آرمان های انقلاب پیش برده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم ایران با شناخت درست از اهداف امام راحل و رهبری با وجود بر اشتباهات و انحرافات در کنار انقلاب ماندند.

مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور گفت: گفتمان انقلاب اسلامی امروز از مرزهای کشور عبور کرده و به گفتمان منطقه ای و جهانی تبدیل شده‌است.

وی اظهار داشت: پدیده انقلاب اسلامی یک راه نو و هسته معنایی جدید در هدایت بشری در دوران معاصر به وجود آورد.

اعرافی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در عمق دوران دین زدایی و تاریک مادی گرایی ثابت کرد که می‌توان حاکمیتی مبتنی بر معنویت و خداباوری راه اندازی کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: انقلاب اسلامی به رغم اینکه در چهار دهه اخیر در شدیدترین وضعیت تحریمی قرار داشته اما در قلمروهای مختلف پیشرفت های چشمگیری به دست آورده‌است.

وی بیان داشت: انقلاب در تمام عرصه و حوزه های اجتماعی، فرهنگی، علمی، پزشکی، هسته ای، سواد، حمل و نقل و غیره رتبه های بالا و برتر جهانی را کسب کرده‌است.

اعرافی گفت:قدرت نظامی و موشکی امروز ایران کاملا بازدارنده‌است و در حوزه امنیتی هم جمهوری اسلامی را نمی توان با قبل از انقلاب قیاس کرد.

امام جمعه موقت قم تصریح کرد: گاهی به واسطه اشتباهات مسئولان ملت ایران در برابر اقشار مستضعف کشور شرمنده و شرمسار است اما حجم پیشرفت‌ها در مقایسه با کاستی قابل مقایسه نیست.

وی خاطرنشان کرد: ایران امروز در هجمه یک فشار حداکثری قرار دارد و در این شرایط هر گونه سخنی که در جهت ناامیدی مردم و تطهیر آمریکا و رژیم سابق بیان شود محکوم است.

وی یادآور شد: تلاشی که امروز برخی برای جدایی نسل جوان از ارزش های انقلاب به راه انداخته‌اند خطر بزرگی برای آینده کشور است.

اعرافی عنوان کرد: رمز موفقیت ایران در ۴۰ ساله گذشته، مقاومت در برابر فشارهای همه جانبه دشمنان است، اگر این فشارها بر هر کشوری وارد می شد از هم می‌شکست.

وی گفت: در ۴۰ سال گذشته بیش از ۲ هزار نماز جمعه حماسی، سیاسی و عبادی در کارنامه انقلاب اسلامی رقم خورده است.

اعرافی تصریح کرد: حضور میلیونی در تشییع حاج قاسم سلیمانی آخرین برگ افتخار ملت ایران در چهار دهه گذشته بوده است.

اعرافی یادآور شد: قداره کشان عالم برای زمین گیر کردن ایران یک دست شده اند و در این شرایط برای بهبود وضعیت اقتصادی و خنثی سازی توطئه ها باید حضور پرشوری در این دو آزمون داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه