English

معاون استاندار قم:

دستگاه‌های اجرایی تکریم ارباب رجوع را با جدیت دنبال کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم دستگاه‌های اجرایی را به تکریم بیش‌تر ارباب رجوع ملزم کرد.

دستگاه‌های اجرایی تکریم ارباب رجوع را با جدیت دنبال کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در جلسه شورای اداری استان، ایجاد رضایتمندی میان ارباب رجوع را از جمله اولویت مدیریت استان دانست و گفت: اختصاص یک روز برای دیدار مدیران ادارات با مردم باید اولویت دستگاه‌های استان قرار گرفته و نسبت به تکریم ارباب رجوع اهتمام ویژه‌ای در ادارات قم صورت گیرد.

محمدرضا گروسی با اشاره به اجرای برنامه جامع اصلاح نظام اداری در کشور و استان گفت: اجرای گام دوم این برنامه شامل ساختاری اداری، اهتمام ویژه به ایجاد میز خدمت حضوری و الکترونیکی، پیگیری برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی از جمله موضوعاتی است که باید ادارات مختلف سهم خود را ایفا کنند.

گروسی ادامه داد: مدیریت بهینه مصرف انرژی به ویژه مصرف گاز گفت: با توجه به آغاز فصل سرما در کشور، دستگاه های استان ملزم به کاهش مصرف گاز در ادارات قم و مدیریت دمای ادارت هستند.

وی اظهار داشت: تعیین تکلیف نیروهای مازاد، شناسایی پست های بدون تصدی و همچنین تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی از جمله اقدام هایی است که باید ادارات قم به آن توجه جدی داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، با اشاره به  توزیع سهمیه استخدامی میان وزارتخانه ها و دستگاه های مربوطه گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان نسبت به اخذ و گرفتن سهمیه بیشتر تلاش مضاعفی انجام دهند.

وی با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) و ورود زائران گسترده به این استان در روزهای آینده گفت: تمام دستگاه های استان باید تمهیدات لازم برای پذیرایی و اسکان مناسب زائران کریمه اهل بیت(ع) از سراسر کشور در این ایام را فراهم کنند.

گروسی با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه ایام الله دهه فجر، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و ایام الله دهه فجر امسال باید باشکوهتر از سال های گذشته برگزار شود و برنامه های ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در قم شاخص و برجسته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای جامعه هدف دستگاه های مختلف با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید در اولویت دستگاه های استان در دهه فجر باشد.

گروسی اظهار داشت: نام گذاری برخی اماکن و سالن ها به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه فجر در دستور کار است که این نام گذاری ها و افتتاح ها از جمله برنامه های استان در دهه فجر است.

وی، برگزاری انتخابات را مهمترین موضوع سال ۹۸ دانست و گفت: تمام دستگاه های استان باید همراهی لازم را با ستاد انتخابات استان به ویژه فرمانداری شهرستان قم برای حضور پرشکوه مردم ولایتمدار قم و برگزاری مناسب انتخابات را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی