English

رئیس پارک علم و فن‌آوری استان قم:

نسل جدید باید با فن‌آوری آشنایی لازم را داشته باشند

رئیس پارک علم و فن‌آوری استان قم گفت: فن‌آوری می‌تواند در حوزه‌های مختلف زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد از این رو، نسل جدید باید با این مهم آشنایی لازم را داشته باشند.

نسل جدید باید با فن‌آوری آشنایی لازم را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید حسین اخوان علوی ظهر امروز در نشست معرفی صنایع خلاق ؛ از مجوز تا حمایت که در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و درگذشت تعدادی از هموطنان، اظهار کرد: هرچه زمان بیشتری از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد، غم دوری این سرباز وطن بیشتر حس می‌شود.

وی با بیان اینکه نسل جدید باید با فن‌آوری آشنایی لازم را داشته باشند، عنوان کرد: فن‌آوری یک عنصر کلیدی و مهم است که می‌تواند علاوه بر کسب و کار و میزان درآمد ما، سبک زندگی افراد را نیز تغییر دهد.

رئیس پارک علم و فن‌آوری استان قم با اشاره به اینکه باید به امر اشتغال به عنوان یک امر و تکلیف الهی یاد کنیم، مطرح کرد: برای ایجاد اشتغال نیازمند لوازمی ازجمله سرمایه، مهارت انسانی و ... است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پرچم‌دار حرکت به سوی فن‌آوری‌های سخت هستند، خاطرنشان کرد: امروزه با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری در این عرصه توانستیم به دستاوردهای مطلوبی برسیم.

اخوان علوی با اشاره به اینکه اگر حوزه کسب و کار ما تقویت شود در نتیجه کشور نیز در عرصه‌های مختلف تقویت می‌شود، تصریح کرد: ما می‌توانیم سبک زندگی ایرانی اسلامی را در بستر فن‌آوری‌های نوین به کشورهای دیگر منتقل کنیم که این فرهنگ‌سازی می‌تواند تاثیرات بسیاری در جامعه جهانی داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه