English

در پی حماسه باشکوه تشییع پیکر شهدای مقاومت در قم؛

پیام تقدیر استاندار از مردم قم

استاندار قم با صدور پیامی از مردم قم برای حضور پرشور در آئیین تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت تقدیر کرد.

پیام تقدیر استاندار از مردم قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام به شرح زیر است:

دیروز شهر قم به احترام شهدای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) قیام نمود.

روزی که قشرهای مختلف مردم فهیم، قدرشناس و انقلابی شهر کریمه اهل‌بیت(س) پس از ساعت‌ها انتظار در تشییع باشکوه پیکر مطهر سردار بزرگ و پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت ضمن خلق حماسه زرین دیگر به دنیا نشان دادند که این ملت همواره قدردان فرزندان خود و پاسدار خون حافظان امنیت و آرامش کشور هست.

ضمن شکرگزاری به درگاه الهی وظیفه‌دارم از آحاد مردم شریف استان به‌ویژه علما، مراجع عظام تقلید و همه نهادها و ارگان‌ها، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی که با مشارکت، حضور و مساعی خالصانه خود در برگزاری شکوهمند این آیین تشییع سهیم گشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

خداوند متعال توفیق پاسداشت یاد شهدا و صیانت از خون پاک و مطهر این عزیزان و خدمت خالصانه به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) به همه ما عطا فرماید.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسیدند.

آیین تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت، شب گذشته پس از طواف در حرم حضرت معصومه(س)، حدود ساعت ۱۹ از بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی