English

با حضور اصحاب رسانه؛

تفاهم نامه همکاری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) امضا شد

تفاهم نامه همکاری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه میان عوامل تولید این پروژه و آستان مقدس حضرت معصومه(س) امضا شد.

تفاهم نامه همکاری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) امضا شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، هادی محمودنژاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) که در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به اینکه جواد افشار ازجمله کارگردانان موفق کشور است، اظهار کرد:

وی با بیان اینکه امیدواریم این پروژه به عنوان یک کار فاخر در کارنامه این دوستان ثبت شود، عنوان کرد: امروز یک کار ارزشمندی در تاریخ سینمای ایران ثبت خواهد شد و بدنبال این هستیم که در این مجموعه یکی از بانوان بزرگوار جهان اسلام را به دیگران معرفی کنیم.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه باید یک اسم با معنا برای این پروژه انتخاب شود، مطرح کرد: این پروژه به کارگردانی آقای افشار و تهیه کنندگی آقای امینی دنبال می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این نشست، اظهار کرد: مهمترین و تاثیرگذارترین ابزار هنری در زمان اهل بیت(ع) شعر بود ولی امروزه این تاثیرگذاری به قالب سینما و رسانه منتقل شده است.

وی با بیان اینکه آثار فاخر انقلابی و ارزشی را در کارنامه جواد افشار می‌توان دید، عنوان کرد: بدنبال این هستیم که با تلاش بسیار یک پروژه فاخر و بین المللی را به بهره‌برداری برسانیم.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از آیت الله عابدی به عنوان مشاور پروژه یاد کرد و گفت: این پروژه بیش از 10 سال است که در دست پژوهش و تحقیق قرار گرفته است که امیدواریم نتیجه آن یک پروژه فاخر و در شان حضرت معصومه(س) باشد.

گفتنی است، در این نشست تفاهم‌نامه همکاری میان عوامل تولید این پروژه و آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز امضا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه