English

شهردار قم گلایه کرد؛

تعاملات شهرداری با دستگاه‌های خدمت‌رسان یک طرفه است

شهردار قم گلایه خود نسبت به یک‌طرفه بودن تعاملات شهرداری با دستگاه‌های خدمت‌رسان را ابراز کرد.

تعاملات شهرداری با دستگاه‌های خدمت‌رسان یک طرفه است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد در یکصد و بیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه تامین زیرساخت‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) محقق شده است، اظهار کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص) درمحدوده شهری واقع است و از نظر قانونی، سازمان‌های خدمات‌رسان، موظف هستند درچارچوب وظایف خود نسبت به تامین زیرساخت‌های این بلوار اقدام کنند.

بلوار پیامبر اعظم(ص) از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا مسجد مقدس جمکران ادامه می‌یابد. طراحی بلوار بر اساس یک مسیر کاملاً مستقیم به طول هفت کیلومتر و عرض ۳۰۰ متر، دربرگیرنده خیابان‌های منشعب به بلوار به‌صورت تقاطع‌های غیر هم‌سطح می باشد.

وی گفت: شهرداری تعامل‌های بسیار خوبی با سازمان‌های خدمت‌رسان در استان دارد ولی متاسفانه تاکنون این تعامل یک طرفه بوده‌است.

وی اظهار داشت:‌ مدیریت شهری قم، ۱۵۰ میلیارد ریال از حق شهرداری درمنطقه پردیسان به منظور ارتقای زیرساختهای آب و فاضلاب و افزایش رفاه مردم این منطقه گذشت ولی درمقابل آبفا به هیچ یک از تعهدات خود درقبال شهرداری عمل نکرده‌است.

سقائیان نژاد افزود: شهرداری قم، به جای تصویب قطعات ۱۰۰ متری، کل منطقه ۲ و ۶ پردیسان را در اختیار سازمان آب و فاضلاب شهری قرار داد که این اوج تعامل شهرداری با این سازمان است.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری به دنبال تقابل با دستگاه‌های خدمات‌رسان قم نیست ولی اگر آنها به تعهدات خود درقبال شهرداری عمل نکنند، تعامل میان ۲ طرف مخدوش می‌شود، گفت: از استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری درخواست داریم با ورود به این موضوع اجازه ندهند که مسایل جزیی تعاملات شهرداری در سطح استان را دچار خدشه کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه